Video: Glam makeup tutorial!

// annonse

Nå som det straks er både julebord, juleball nyttårsaften, julaften og en haug andre festligheter, har jeg laget en sminketutorial for å gi dere en god dose inspirasjon til festsminke aka glam makeup. Nå som black friday straks kommer, har blivakker.no kjørt på og har black week, det vil si at det er 25-80% rabatt på alt i hele nettbutikken, til og med fredag! Woho! Hvor fett er ikke det? Nå er det bare shoppe favorittsminken, og nye spennende favoritter til en billig penge!

 

Produkter brukt i video;

VIPPER:   Ardell Dual Lash Applicator  // Ardell Vippelim Duo Lash Clear  //  Ardell Natural Fashion Lashes 117 Black

KOSTER:   Shelas Sminkekoster Sett 12 Deler  //  Shelas Sminkekost Kabuki  //  

LEPPER: NYX Lingerie Liquid Lipstick Exotic LIPLI12  //  NYX Lingerie Liquid Lipstick Bedtime Flirt LIPLI08  // NYX Retractable Lip Liner Vanilla Sky Light Beige 

ØYENSKYGGE:  Makeup Revolution Iconic 

KONTUR: Makeup Revolution Ultra Blush Palette Hot Spice //  The Balm Mary-Lou Manizer Aka “The Luminizer” Highlighter  //  The Balm Bahama Mama

HUD:  NYX Concealer Wand Light  //  NYX Studio Finish Powder Translucent   //   NYX Stay Matte But Not Flat Liquid Foundation  //  NYX Stay Matte But Not Flat Powder Foundation Ivory  //   NYX Mineral Finishing Powder Light/Medium //   NYX Concealer Jar Porcelain 

PRIMER:  Nyx Pore Filler //  Beauty UK Prime FX Foundation Primer 

ØYNE: NYX Lush Lashes Mascara XXL  //  The Balm Liquid Eye Liner Schwing  //  NYX Tame & Frame Tinted Brow Pomade 

19 kommentarer
    1. Hei Stina!
      Jeg så deg på Meny i 17 tiden i dag. Du sto i kassa med Per Fredrik. Jeg sto bak deg i en rød jakke, men det er ikke sikkert du la merke til meg. Jeg tenkte at jeg skulle be om å ta bilde, men jeg feiga ut.. og jeg angrer så..
      Jeg elsket de rosa støvlettene og det brune håret passer deg helt perfekt!
      Jeg elsker deg å bloggen din, og neste gang jeg ser deg der, skal jeg definitivt komme bort <3 Elsket videoen forresten!

    2. Hei,kan du lage en storytime video med tema creepy story, enten det gjelder en overnaturlig hendelse eller ikke, som du selv har opplevd. Fortelle noe skummelt du har opplevd. Passer bra med slike historier nå i denne mørketiden og hadde vært artig med en ny storytime video av deg:)

    3. Gleder meg. Er ikke meningen å være anonym, men er en beskjeden person:) Jeg elsker skrekkfilmer og slike ting så derfor hadde det vært gøy med en slik video av deg:)

    4. Har ikke du sagt på bloggen at du har vippe extentions? Hvorfor bruker du mascara og fake vipper da?

    5. Hei! Lite tips, når du setter vipper blir det mye finere dersom du setter de under dine vipper, istedenfor over! Man kan ikke se vippekanten da, og det ser mye mer naturlig ut. Sett limen oppå kanten, vent til den tørker litt og sett de på. De holder også mye bedre. Prøv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg