Det sårer ekstremt

// reklamelink

De siste dagene har jeg slitt skikkelig med å blogge. Jeg føler det har sagt helt stopp oppe i hodet mitt, og hver gang jeg har logget inn på bloggen har jeg mottatt en hel haug med drittkommentarer og kjeft. Jeg har prøvd å være åpen med dere om hvordan jeg føler at ting er, men når jeg blottlegger mine innerste følelser, og får så mye dritt igjen frister ikke akkurat tanken om å være åpne med dere. Da frister ikke tanken om å blogge i det hele tatt egentlig. Så derfor har jeg de siste dagene oppdatert skikkelig dårlig, med 0 innlegg noen dager, og 3 andre dager (hvor jeg har hatt blogglyst). 

Men vet dere hva, fuck det her. Jeg gidder ikke å la noen anonyme drittkjerringer på internett ødelegge for meg. Jeg elsker å blogge, så da får dere si hva enn dere vil om hva jeg mener. Eneste jeg vet er at det å være åpen om mine tanker, er noe jeg ikke kommer til å være igjen på en stund. I alle fall ikke så åpen. For jeg stiller meg veldig sårbar når jeg er så ærlig, og når jeg får så mye dritt tilbake er det en skikkelig drittfølelse. Dere aner ikke hvor mange kommentarer jeg har slettet de siste dagene, for å si det sånn, og det sårer å lese slike kommentarer.


Genseren min finner du HER
 

Anyways, en ting som er sikkert er at jeg er nødt til å begynne og fokusere mer på meg selv, og ikke på bloggen hele tiden. Så fremover har jeg satt meg en del mål og tanker om hvordan jeg skal få det bedre i hverdagen. Det kommer nok til å gjøre at jeg sikkert kommer til å blogge 1-2 ganger om dagen. Men det får så være. For meg er det viktigste å ta vare på meg selv. 

I går tok jeg nesten helt fri fra bloggen, og fokuserte på å være med andre. Jeg var masse med Per Fredrik på dagen, da vi dro rundt og gjorde mange ærender sammen, og dro ut for å spise lunsj sammen. På kvelden dro jeg hjem til mamma en tur og satt hele kvelden og skravlet med hun og søsteren min. Dette trengte jeg for å si det mildt! Å bare kunne skravle, og koble helt ut fra jobben, er så ekstremt viktig. 

I kveld skal Per Fredrik og jeg ha date night, og i kveld er det Per Fredrik sin tur til å bestemme hva vi skal finne på. Så nå er jeg spent på å se hva vi skal gjøre!

 

40 kommentarer
    1. Hei Stina. Trist å lese at folk legger igjen my dritt og forventer at man må tåle det fordi man er toppblogger. Toppblogger eller ikke, har ingenting å si, for du er et menneske med følelser akkurat slik som resten. Folk har så lite å gjøre på, og når folk slenger dritt, da kan de ikke ha det bra med seg selv. Fuck dem! Hev deg over det.. Dette er din blogg, du bestemmer jo selv hva du skal skrive, hvor mange innlegg som skal skrives og når du skal poste. Fatter ikke folk det, demmers problem..!! 🙂 Kanskje Per Fredrik kunne ha hjulpet deg med å gå gjennom kommentarene dine og slette de som er værst?
      Men over til noe annet, jeg har et spørsmål jeg håper du har tid å svare på angående tape extensions 🙂
      Jeg vurderer sååå mye å bestille keratin eller tape for første gang da jeg er litt lei av clip on.. Det jeg ønsker er å vite mer om tape.
      * Hvor lenge varer det?
      * Kan man bruke det om igjen og evt bestille nytt tape? Eller må man gå til innkjøp av nytt tapeextensions?? (surt hvis man må kjøpe alt nytt igjen)
      * Hvordan er det med shamponering, balsam, hårkur og dusjing generelt, er det noe du anbefaler av produkter?
      * Hva bør passes på når man har tape?
      Ha en fin kveld 🙂
      Klem

    2. Du tar alt jævlig personelig. Om noen feks sier at genseren din ikke er fin betyr ikke det at de hater deg. De bare sier det de mener.

    3. Jeg synes du er den flinkeste bloggeren jeg noen gang har lest bloggen til. Du oppdaterer flere ganger om dagen og det synes veldig at du trives å blogge. Du er utrolig pen, slank og en inspirasjon til mange jenter. Det er derfor du får hatkomentarer- de er sjalu. Men du må huske å være kjempestolt over den jobben du gjør med blogging. Jeg vet om mange bloggere som blogger to-tre ganger i uka og ligger på topplista og tjener masse penger. Men jeg synes at DU fortjener den plassen mest. Og når det kommer til det du sier at du må tenke på deg selv- Dra på ferie og koble av. Regner med at både du og kjæresten fortjener en god ferie for å koble av den stressende hverdagen. Jeg vet at du elsker å blogge, men kanskje en ny hobby ville vært fint. Du vil få tankene over på noe annet, og kanskje finne inspirasjon. Som du sier så tar blogging mye av tiden, og du er hjemme så og si hele dagen pga av det. Det kan faktisk føre til depresjon i lengden. Husk at uansett hva du velger å gjøre, tenk på hva som er best for DEG. Du kommer først fremfor alt.
      Jeg håper du har det bra og finner ut av ting og fortsetter å blogge fordi jeg og maaange andre elsker å lese om deg 🙂

    4. Så trist å høre at det er så teite nettroll som fortsatt holder på, i alle fall etter du åpnet kommentarfeltet igjen.
      Men de som er nettroll er jo stort sett de som er sjalu, å som må ødelegge for andre for at de skal føle seg bedre, å det er ganske trist at vi i 2016 snart 2017 fortsatt skal holde på slik, å det verste av alt er jo at dette er jo godt voksne mennesker, er ikke rart barn tror mobbing er greit når de mobber andre.
      Håper du får en kjempe fin helg sammen med Per Fredrik 🙂 <3

    5. Hei Stina, jeg har lest bloggen din i mange måneder nå, men er ikke så glad i å kommentere. Det er fordi jeg bor i Italia, jeg er norsk-italiensk, men er litt redd for å ikke skrive helt riktig på norsk. Men vet du hva? Nå har jeg virkelig lyst til å si deg noe: du må ikke la deg knekke av folk som er slemme på nettet, og har et sånt meningsløst liv at de må slenge dritt på andre som hobby. Jeg er veldig glad å lese hva du skriver; du hjelper meg med språket, gir alltid mange gode tips og er ett så godt menneske. Jeg kjønner godt at du trenger en pause og at det er vanskelig å opne seg når det er sånn på nettet, og du må alltid gjøre hva du føler, men det jeg vill si deg er at hva som helst kjer i fremtiden, må du vite det at du får meg være glad og smile vær dag, sellom jeg har helse problemer som plager meg, og jeg bor på andre siden av Europa, og det er fantastisk 🙂

    6. Håper det blir gøy med date night❤ du fortjener ikke dritt! Du fortjenter masse ros siden du er åpen med innerste følelser. Elsker bloggen din syyykt mye!!! Ikke slutt med å blogge plis!!! Håper du svarer❤😍😍😘😘😘😘😍😍😍😍

    7. Jeg skjønner virkelig ikke hva negativt folk har å si om deg, det må jo være folk med lite å gjøre som sitter og pirker og piller for å finne feil. Herregud. Ikke la bermen vinne! :-*

    8. Elsker bloggen din, du gjør en helt fantastisk jobb! Har lest bloggen din lenge, og jeg må si jeg bare liker den bedre og bedre for hver dag som går 🙂
      Du er kjempeflink!!!

    9. Hvis de ikke liker å lese hva du legger ut så kan de likesågodt slutte å lese bloggen din enn å slenge dritt😒PS, elsker bloggen din!❤️❤️

    10. Folk har j*vlig lite liv hvis dem skal sitte å rakke ned på deg! Du er sykt modig! Du holder deg selv oppe selvom folk rakker deg ned! Jeg har det veldig likt, bare på skolen, mange sier ting til meg og tror det ikke sårer, jeg sitter hjemme å gråter… jeg har alltids valge med å bytte skole, men jeg liker ikke stoppe med det jeg liker og det stedet jeg liker! Du er forbildet mitt!

    11. Jeg er så glad i deg og denne bloggen må du bare fortsette. De som slenger dritt vil at du skal bli lei deg så du må vise dem at du mener ditt og de er også kanskje litt sjalue, jeg er litt sjalu selv men jeg dropper og slenge dritt jeg er så glad for og finne bloggen din og sånt og jeg vil ikje at du slutter,❤❤ ha en fin kveld videre💙💙
      ❤-lig hilsen Isabell💋

    12. Det er trist å høre at du har det vondt:(( men det er riktig det du sier, du må bare drite i de som slenger dritt. Fokuser på deg selv for det fortjener du. Du blogger så bra og selv om du føler deg dårlig. Så det å fokusere på deg selv, er så fortjent og viktig😊 Elsker deg❤️

    13. Uff, ikke noe gøy når folk holder på slik. Er greit med konstruktiv kritikk, men når folk skal slenge dritt kun for å slenge dritt så blir det noe helt annet. Som det sto i den øverste kommentaren. Kanskje la PF sile ut de jævligste kommentarene? Må være vanskelig å ta inn så mye i løpet av en dag. Jobber i helsevesenet, og vi ser hvor mye tanker ødelegger for kroppen og psykisk helse – det er ikke sunt å holde på slik. Ta dette til deg, og la PF ta over det tullet.. kanskje jævlig jobb for han også, men håper dere finner en løsning❤️❤️

    14. Ville bare fortelle deg noe!
      Før leste jeg mange blogger, bloglovin-en min var helt full hver dag. Men etterhvert begynte interessen for å lese om andres liv å avta… Nå er du den eneste bloggen jeg følger, så det sier jo litt om hvor mye jeg liker deg. Håper du fokuserer like mye på oss som liker deg, og kanskje begynne å fokusere mindre på de slemme. <3

    15. Jeg skulle ønske at alle bare kunne gjøre som deg og tenke “nå må jeg ta vare på meg selv” og bare drite i jobben. Alle har vanskelige dager, men de færreste av oss kan “ta seg fri” fra jobb bare fordi man har en dårlig dag. Jeg syns du burde innse hvor heldig du er som har en slik fleksibilitet. Du har faktisk muligheten til å stå opp og bare drite i jobben en dag eller to. Tenk hvis kirurgen eller legen kunne gjort det samme. Det hadde ikke vært så kult før den som skulle opereres eller den som trengte medisiner. Så slutt å klag! Sett heller pris på det du har. Det er ikke alle som kan leve et sånt liv med så høy fleksibilitet som deg!

    16. Stina du er en sykt herlig person og jeg ser veldig opp til deg. De som er haters fortjener egt ikke å lese en sa bra blogg, som din. Mange av leserne dine skjønner nok at du må ha en pause av og til. Sånn er det med alle. Ikke alle dager skal være på topp. Men uansett Stina, fortsett med å være den sterke og herlige personen du er.

    17. Charlotte, leger og kirurger har f r i d a g e r. Bloggere er mer eller mindre på jobb 24/7. Samtidig er levebrødet til Stina å levere av seg selv hvilket stiller henne på et sårbart punkt hele tiden. På godt og vondt. Da gjør hun fullstendig rett i å ta noen dager av for å komme seg. Det heter å ta ansvar for egen helse. Hadde f. Eks piloter eller andre yrker slik du selv never som har med menneskeliv å gjøre, hatt en dag eller to hvor de hadde hatt det SÅ dårlig psykisk at de ikke tenker klart eller vært så ufokusete til å gjøre jobben sin, hadde det blitt krevd at de ikke jobber. Med mindre du har gått i akkurat Stina sine sko anbefaler jeg deg og ikke si noe om du ikke har noe fint å si. Det er sånne kommentarer som dette som gjør at hun ikke har det bra. Men det har vel ikke du heller siden du må skrive så utrolig nedlatende 🙂 Snakk om å sparke noen som ligger nede. Du skal bare se ned på folk om du planlegger å hjelpe dem opp.

    18. Til dere som hater på nett. Er dere egentlig klar over hva dere driver med? Hva om noe trist hadde skjedd med deg også hadde du fått slengt dritt på grunn av det. Har dere egentlig noen gang tenkt over det? Og å si at du må få si meningen din er ikke en unnskyldning, for du har ingen rett til å slenge dritt på nett. Prøv å sett dere hennes sko neste gang dere har så lyst til å slenge dritt. Jeg er sikker på at dere heller ikke liker å få slengt dritt til heller. Så da bør man i hvertfall ikke slenge dritt til andre. Man bør ikke gjøre det uansett.
      Stina jobber faktisk hardt for oss lesere. Så hver takknemlig for det, og bare akspeter at hun tar seg noen fri dager. For det trenger vi alle en gang i blant.
      Stå på Stina og husk at de som hater på nett ikke er verdt å bry seg om<3

    19. Det finnes ingen unnskyldning for å skrive bare dritt og hatmeldinger. Men jeg håper også at du klarer å skille mellom det og konstruktiv kritikk. Jeg så du måtte slette innlegget om korsettet, og det er jeg enig i at du gjorde rett i. Det var ikke et heldig innlegg for unge jenter å lese, og det håper jeg du innså selv også. Mange reagerte nok, men kritikk betyr ikke hat, og de må man skille mellom.
      Du begynner å bli en erfaren blogger, men vi kan alle gjøre feil. Du bommet med et innlegg, ok, da er du en erfaring rikere. Du har jevnt over god kvalitet på bloggen, så om du en dag “bare” leverer 1-2 innlegg er det selvsagt helt greit for leserne dine. Ta vare på deg selv, og ikke tenk blogg 24/7. Det går fint.

    20. Du fortjener ikke det! De som skriver dritt, er bare sjalue. Du er ikke annet en en kjempe snill, flink, pen blogger!!! Ikke hør på dem😍 du er forbilde mitt❤ ikke slutt med å blogge! Haters gonna hate😉 du sitter hjemme dagen lang å skriver innlegg. Selom du er syk å ikke har lyst til og blogge, skriver du dine innerste følelser. Stå på Stina! Du er best❤

    21. Hei Stina❤❤
      Elsker bloggen din og aner ikke hva folk finner og klage på ved deg, du er helt super og du skriver aldri noe som er slemt mot andre. Elsker deg Stina❤❤

    22. Nå er det jo ganske stor forskjell på konstruktiv kritikk og direkte netthat. Har en følelse av at du kanskje tolker alle tilbakemeldinger som ikke skryter deg opp i skyene som hatmeldinger skrevet av nettroll. Slik er det jo nødvendigvis ikke. Tviler ikke på at du får mye dritt, noe du selvfølgelig ikke fortjener, men det er vel ikke noe galt med litt konstruktiv kritikk, så lenge vedkommende klarer å formulere seg riktig?

    23. Nora M: Det er stor forskjell på å sparke noen som ligger nede og gi konstruktiv kritikk. Det jeg sier er at bloggere burde være takknemlig for at de har den “friheten” at de kan velge hvor mye de ønsker å jobbe hver dag. Det er ikke mange yrker hvor dette er mulig. Derfor syns jeg det blir feil å bare klage, når man faktisk har anledning til å ta seg fri de dagene man har det verst. Hvis kommentaren min er med på å bidra til at Stina har det vondt og jævlig, så burde et annet yrke sterkt vurderes. Det er ikke bare bloggere som får hets og kritikk. Det får alle i alle yrker. Tenk hvis legen skulle blitt lei seg og deprimert bare fordi en pasient var uenig i legens medisinske valg. Eller hva med butikkmedarbeideren som daglig blir skjelt ut av sure kunder som klager for hver minste ting? Livet blir ikke bedre om man slutter med alt som byr på utfordringer. Hvis man skal være så nærtagen, så kan man ikke jobbe da. For kritikk får alle! Så når jeg sier “slutt å klag” så mener jeg at hun heller burde se på det hun har fått til isteden for å synes synd på seg selv. Det hjelper ikke å klage over alt som ikke går riktig vei.

    24. Må si meg litt enig i hun Charlotte over her, er faktisk veldig få som kan “drite” i jobben sin for å ta vare på seg selv:) men skjønner at det ikke er noe gøy å få slengt dritt og det Fortjener du ikke 🙂

    25. Hei.Jeh har lest bloggen din i 2 år og fulgt med hver dag.Det har alltid vært like spennende å lese alle innleggene,man merker veldig godt at du legger masse tid til bloggen.Men jeg syntes ikke at andre burde ødelegge for deg eller noen.Det er veldig mange som kommenterer på hvordan man set ut,hvordan man skal kle seg og sminke seg eller hvordan man skal kle barna sine.Jeg syntes ikke at det andre sier burde påvirke noen,selv om man prøver så skjer det.Det er jo jobben din og andre burde ikke ødelegge for deg.Du er helt sykt flink til å ta bilder og blogge.

    26. Jeg vet ikke jeg om dette er litt harde ord eller hva man kan kalle det men dette er da det jeg mener… De folka som slenger drit er bare misunnelige å har ikke noe bedre å bruke tiden sin til enn å sitte hjemme å slenge drit, bare gi f*** i de. Jeg vet ikke om det er sånn det er men istedet for å sitte hjemme å slenge drit kan de komme seg ut på en joggetur/treningssenter/starte en blogg eller noe de blir glad av for dette er ikke en hobby man kan bli glad av, vet ikke jeg hvorfor folk slenger sånn dritt om folk men heller gjør noe annet… Stå på videre stina å ikke bry deg om det de sier/skriver, vet det er vanskelig å tviler på at jeg hadde klart det selv,du er ei sterk dame både innvendig og utvendig… ☺️ Jeg kommer til å lese bloggen din å stå ved din side uansett hva💞💞💞elsker deg. Dette ble sikkert en veldig lang å kjederlig kommentar men jeg håper at du leser den å kansje har litt nytte i den og de aller fleste andre kommentarene (som er fine).

    27. Når noen skal i tillegg skrive “Du tar alt så jævla personlig” osv under dette innlegget hvor du sier ganske tydelig at akkurat det sårer, da tror jeg dem gjør det for å være ganske så bitch.
      Men du må bare prøve å utelukke det. Er det lett, hell nah. Et tips er å aldri gi hatere opperksomhet på noen som helst måte innenfor YouTube/blogging. Det gir dem motivasjon til å fortsette med det jævelskapet.
      Du er en fantastisk person, og det er trist at du ikke kan være like åpen lenger. Jeg er veldig glad i den siden av deg… 🙂 håper alle de jævlene tar seg sammen nå snart..

    28. Hei Stina bare elsker deg du er utrolig fin og super flink til å blogge❤️❤️❤️❤️
      Er bare 11 år men når jeg blir stor vil jeg og blogge❤️
      Er super opptatt av smike og jeg blir virkelig inspirert av deg💘
      Du har bare verdens søteste hund❤️
      Jeg kan sitte i flere timer og lese på bloggen din og bare elsker den💕💕
      Jeg er super duper fan av deg og bare elske det du gjør💘💘

    29. Hei Stina!
      Jeg ville bare skrive en kommentar for å si at du er helt fantastisk! Jeg har lest bloggen din i noen år nå, og om jeg har det vanskelig en dag, kan jeg gå innpå bloggen din, og bare kose meg med de fine innleggene dine. Jeg både leser innlegg du legger ut, ser videoene dine på YouTube og bloggen, og følger deg på snap. Bloggen din har blitt en fin del sv værdagen min, og jeg blir nesten alltid glad av å lese den! Ikke bli dratt ned av nett troll, det er ikke vært det! Du er fantastisk, så bare stå på!! <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg