Video: Slik organiserer jeg sminken min!

Beklager at det ikke ble noe onsdagsvideo i går. Jeg ble skikkelig dårlig, og klarte derfor ikke å redigere onsdagsvideoen ferdig. Men nå er formen fantastisk igjen, og nå er onsdagsvideon klar, selv om det blir torsdagsvideo da. Hehe! 

Denne gangen filmet jeg inn hvordan jeg oppbevarer sminken og de andre skjønnhetsproduktene mine, i sminkehjørnet mitt. Jeg husker før jeg fikk eget rom til å ha sminke (og kontor) så kunne jeg sitte i timesvis og scrolle igjennom Pinterest og YouTube for å se etter inspirasjon til hvordan jeg skulle oppbevare tingene på en smart og fin måte. Så siden jeg har en følelse at jeg ikke er alene om å like å se hvordan andre oppbevarer sminke og skjønnhetsprodukter, tenkte jeg å vise dere hvordan jeg oppbevarer mitt!

 

Hadde blitt veldig glad om dere vil abonnere på YouTubekanalen min. Det er helt gratis, og det eneste du trenger er en youtube konto. Trykk HER for å abonnere på kanalen min!

31 kommentarer

Siste innlegg