Uken som gikk

Ukens opptur
– Endelig farget håret mitt mørkere, og føler meg så hairfresh! Altså, det er jo litt teit at hår skal ha så mye å si. Men det har det virkelig! Følte meg så rar og ikke meg med det andre håret. Hehe!

Ukens tanke
– Den siste uken har definitivt valget i USA snurret rundt i tankene mine. At Trump kunne vinne er jo helt ufattelig, og jeg er nervøs for hva det har å si for fremtiden. Forhåpentligvis klarer han å stable USA opp på beina og ut av dårlig økonomi. Men han har vist ekstremt mye dårlige sider av seg selv under valgkampanjen, så det er ikke så lett å være optimistisk.

 

Ukens innkjøp
– Jeg kjøpte litt forskjellige ting i uken som gikk. Men denne rosa sløyfen til Chloe var virkelig det søteste kjøpet! Altså, har du sett noe så skjønt? Lille bærta jenta mi må jo selvfølgelig pyntes litt! Og før dere whatever haters begynner å bitche; nei hun får ikke vondt av å ha den på, og hun har den ikke på lenge av gangen.

Ukens sang
– Renegades av X Ambassadors. Den sangen gir meg en skikkelig fin og god feeling!

 

Ukens nedtur
– Den siste uken har jeg vært i veldig dårlig form, så det har uten tvil vært en nedtur. Akkurat nå ligger jeg på sofaen under pleddet og har bankende hodepine og er så trøtt og sliten! Håper inderlig at jeg blir bedre igjen i morgen!

 

Ukens høydepunkt
– Denne uken er definitivt høydepunktet at vi endelig fikk Chloe vandt med å kjøre bil. Lenge har hun pepet og blitt bilsyk når vi har kjørt med henne. Men etter rundturen på torsdag da jeg kjørte med henne i totalt 3,5 time ble hun kurert. Ah, deilig å slippe spying og piping fra baksete!
 

Ukens mest leste innlegg
“Folk frarådet oss det”

“Drittlei!”

“Hva vil dere lese om?”

 

Ukens irritasjonsmoment
– At snøen plutselig kom, og vi hadde ikke rukket å sette på vinterdekk. Så fra lørdag til torsdag hadde vi ikke bil. Det var greit kjipt kan du si! Enda “morsommere” er at så fort vi fikk satt på vinterdekkene, smeltet nesten all snøen i Sandefjord sentrum der vi bor. 

 

Har forresten tenkt til å begynne å legge ut “uken som gikk” innlegg hver søndag fremover, etter at veldig mange av dere har spurt om jeg kan begynne med denne spalten. Har sett en del andre bloggere som pleier å poste den, og syns personlig det er så gøy å lese!

27 kommentarer

Siste innlegg