How to: Kardashian fletter med en tvist

Etter at jeg kom over noen flette tutorials på YouTube for et par dager siden, har jeg fått helt dilla på disse flettene! De er inspirert av flettene som Kardashian søstrene har brukt veldig mye, forskjellen er at disse er mer løse og casual. Personlig elsker jeg de, og syns de er så fin! 

I dag tenkte jeg å vise dere steg-for-steg hvordan jeg gjør disse flettene!

🎀 Steg 1: Del håret inn i to seksjoner, som går igjennom midten av hodet.

🎀 Steg 2: Ta ut en liten trekant med hår, og del opp i 3 deler. Deretter tar du den delen som er lengst vekk fra ansiktet, og legger under delen som er i midten. Legg deretter delen som er nærmest ansiktet under midtdelen. Deretter tar du inn litt ekstra hår på den bakerste delen, og legger inn under midtdelen. Så legger du inn litt ekstra hår fra forran og legger inn i seksjonen forran, og legger under midtdelen. Fortsett slik til fletten er ferdig. Pass på å flette ganske stramt, og opp og bakover. 

🎀 Steg 3: Flett deretter den andre siden på samme måte. Nedenfor kan du se hvordan det skal se ut til slutt.

🎀 Steg 4: Dra strikken ned 2 cm og løsne i fletten, så den blir ganske løs over hele. 

🎀 Og slik blir resultatet! 🎀

Fint ikke sant?

 

26 kommentarer

Siste innlegg