Rosa glitter iPhone cover fra eBay!

For en liten stund siden, kom jeg over noen utrolig fine glitter iPhone covre på eBay, som jeg bare måtte klikke hjem! I dag kom endelig det ene coveret i posten, og jeg må bare vise det til dere! Altså, har du sett noe så fint og jentete som et rosa glitter cover?

Jeg syns det er så fint, også gir det virkelig iPhonen min det lille ekstra. Nå glitrer virkelig iPhonen min! 
 

For å ta på coveret må du bare pusse over telefonen med en pusseklut (denne følger med), så det ikke er noe fett der du setter på plass klistremerkene. Pass på at du bruker god tid, og setter alt helt riktig. Det er veldig lett å sette de litt skjevt, så her er det viktig å være nøye! 

Når du setter det på er det viktig å vite om du vil at Apple logoen skal synes eller ikke. Om du ikke vil at den skal synes må du dytte den forsiktig ut av klistremerket før du setter det på.

Og slik ble det til slutt! Sykt fint eller hva? Eneste som er litt kjipt er at det sikkert kommer til å falle av litt på sidene, om jeg ikke er forsiktig. Men når noe koster 15 spenn, så er ikke det sååå nøye!

Coveret finner du forresten HER.

 

Fint, eller hva?

13 kommentarer
    1. Det så kjempe bra ut, men vet ikke om jeg hadde fått det like fint 🙂 hehe.. Jeg har sånn mappe fordi den beskytter tlf hver gang jeg mister den i gulvet, noe som er ganske ofte.. 😛 God helg!

    2. Hei! Jeg elsker bloggen din kjempe masse. Jeg bare lurte på om du kunne lage en what is on my iPhone video?

    3. Eg eldker bloggen din💕E stor fan av dg💗 Det var eit galfint deksel💜 Eg har akkurat lik telefon som deg💗💗

    4. Har dette selv! Anbefaler å bruke et silikondeksel utpå de første timene. Da sitter klisteret som støpt 🙂

    5. De er desverre helt umulige å få fint av etterpå… limet setter seg dønn fast, og det er vanskelig å noendinne få apparatet fimt etterpå…

    6. Kjempe fint! Jeg har bestilt det samme, og jeg gleder meg til jeg får det! Elsker bloggen din Stina!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg