Beauty hack #4

Å legge neglelakk kan virkelig være tidskrevende. Man må sitte i det som føles ut som hundre år, for å vente på at neglelakken skal tørke. Men i dag har jeg et genialt triks til dere, som gjør at neglelakken tørker mye fortere! 

Når du har lagt neglelakken ferdig på alle negler, venter du 10 sekunder, også tar du neglene i en bolle med iskaldt vann. Hold de i vannet i ca 1 minutt. Så tar du neglene inntil hverandre, for å kjenne om de har blitt tørre. Er de tørre kan du ta de opp. Er det ikke helt tørre, har du de i vannet til de er helt tørre. 

Dette trikset kommer til å spare deg for masse tid når du fikser neglene dine, og nå som det tar mye kortere tid å lakkere neglene, kan du jo variere fargen mye oftere også! 
 

Genialt, ikke sant?

16 kommentarer
    1. Veldig bra tips!💕
      Bruker det hele tiden,
      men det spørs litt hvor mange lag du tar på.
      Jeg tar alltid et veldig tynt først, så et til.

    2. Hei jeg elsker blogger din stor fan elsker tipsene dine de hjelper veldig har godt på en smell med å klype håret helt kort. Som sagt stor fan og mitt største idol ever jeg vil bli som deg når jeg blir stor. Må bare nevne at den pasta salaten du viste på bloggen for litt siden “elsker den smakte veldig godt”.

    3. Hei elsker bloggen din den pasta salaten smakte veldig godt. Som sagt elsker bloggen din og du er mittstørste idol vil bli som deg når jeg blir stor

    4. Det fins en spray som du kan kjøpe på H&M som du bare sprayer på alle neglene dine, også tørker de på 5-10 sek😍👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg