Ukens spørsmål #133

Hva er din største frykt?
– Oi. Min største frykt er at det skulle skjedd noe med noen av mine aller nærmeste. Vet virkelig ikke hva jeg hadde gjort om det hadde skjedd Per Fredrik, Chloe eller noen i familien min noe.

Men sånn av “hverdagsfrykter” er nok fugler min verste frykt. Jeg hater de, og er livredd for at de skal komme i nærheten av meg. Er så redd for at de er smittebringere av noen skikkelig nasty sjukdommer. For meg er fugler rotter med vinger. Usj! Med mindre det er sånne bittesmå søte fugler, som holder seg 10 meter unna meg. Haha! 

Leser du andre sine blogger? Isåfall hvilke?
– Det gjør jeg! Jeg syns det er veldig gøy å følge med på andre blogger både fra Norge og Sverige, og også USA. I Norge er jeg som regel innom de som ligger fast på topplista, og fra Sverige leser jeg blant annet Kissie sin blogg. Fra USA er jeg veldig glad i å lese “The sweetest thing”. 

 

Er på utkikk etter ringlight, og lurer på hvor du har kjøpt ditt?
– Jeg fikk min av kjæresten min, så jeg vet ikke hvor han kjøpte den. Men vet at det er flere som selger på ebay. Så det er bare å søke opp “diva ring light” og kjøpe av noen som har over 95% fornøyd prosent, så de ikke lurer deg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skal dere etter hvert henge opp gardiner og bilder og ha tepper eller liker dere å ha det såpass kleent som dere har det nå?
– Vi kommer ikke til å ha noen tepper før Chloe har blitt 100% stueren. Men vi kommer sikkert til å få noen tepper eller noe etterhvert. Gardiner kommer vi ikke til å ha på de svære vinduene ut mot vannet, rett og slett fordi vi elsker utsikten, og da vil vi ikke dekke over den.

Men vi har jo satt opp solskjermere (gardiner) på den de små vinduene over sofaen, så det ikke blir så mye innsyn og sol. Men når det kommer til bilder er det litt vanskelig, fordi vi vil ha noe som er litt spesielt, og som ikke bare kan kjøpes på IKEA. Så da er det litt vanskelig å finne. Men så langt er vi veldig glade i å ha en clean stil, uten for mye dill dall overalt. Jeg hater rot, og føler det fort kan se veldig rotete ut og man stapper inn masse stæsj overalt. 

Har du og Per Fredrik feiret jul sammen før? Hvordan får du ordentlig julestemning?
– I fjor feiret vi julen sammen. Da var vi hos min familie lille julaften, og feiret sammen. På julaften var vi hos hver vår familie, og andre juledag var vi hos familien til Per Fredrik. Så det var veldig koselig! I tillegg kjøpte vi juletre og pyntet det sammen, der Per Fredrik bodde før.

I år skal vi være med hverandre alle dagene, og vi har lagt masse planer for hvordan vi vil feire julen. Per Fredrik elsker julen, og det syns jeg er så koselig! Så vi kommer nok til å starte pyntingen ganske tidlig, og har skikkelig julestemning hele desember.

 

Skal du aldri klippe håret veldig kort igjen?
– Nei. Jeg hater å ha håret kort, og følte meg ikke som meg selv. Det er mange som liker å ha kort hår, og kler det. Men personlig kunne jeg ikke hatet det mer på meg selv. Kjenner jeg får helt panikk bare tanken på det. Målet mitt er derimot å la mitt eget hår vokse så langt at jeg ikke trenger så mye extensions lengre, og jeg er allerede godt på vei!


 

Hvordan monterte du sminkelysene? Jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det
– Vi fikk en elektrikker til å montere de, så alt ble riktig, og han la også inn en lysbryter til de. Anbefaler deg å få en elektriker til å gjøre det, så det ikke blir noe galt. For det er ganske vanskelig å gjøre det selv!

Kan du ha en video av første gang chloe møter med snøen? det er så søt å se på <33
– Å herregud! Jaaa! Det må jeg filme! Hun kommer nok ikke til å skjønne noenting, og sikkert bli helt vill og leke. Så det må jeg virkelig filme!

Er du allergisk?
– Jeg er veldig heldig med at jeg kun er allergisk mot hvitløk. Jeg tåler alt annet, og det er jeg skikkelig glad for! Hvitløk tåler jeg når det er pulver, og ikke ferskt. Og jeg dør heller ikke om jeg får i meg litt hvitløk. Jeg får av en eller annen rar grunn bare veldig vondt i leddene i kroppen. Veldig rar reaksjon. Men sånn er det! 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

34 kommentarer
    1. Tror du at du kunne lagd et innlegg hvor du forteller om hvordan det var å flytte med kjæresten og gi tips og råd til andre unge som skal flytte med kjæresten sin?

    2. Du kler kort hår sykt godt! Du ser liksom mye mer “voksen” ut enn du gjør når du har så langt hår.

    3. Er det mye å rydde siden dere har så stort hus med en hybel i tillegg eller har der en som kommer å vasker for dere? 😊

    4. Kan du lage link til der speile og lysene er finner ikke speilet og det er sikkert noen som lurer på lysene og😊??

    5. Hvordan blir du ikke oransje i fjeset når du tar på foundation? Haha, veldig rart spørsnål men jeg blir alltid veldig oransje i fjeset etter jeg har sminket meg og går ut.

    6. Hei, har lurt på dette veldig lenge.
      Hvordan kan man skjule fregner med sminke, noen produkter du anbefaler?

    7. Hei Stina!❤
      Jeg lurte på om du kan lage et innlegg
      Om 10 fordeler å være høy å lav?❤ Vet du
      Har lag det før om å være lav ❤❤
      Elsker deg Stina❤❤❤ elsker bloggen og yt channelen din❤❤❤😘

    8. Hei Stina!❤
      Jeg lurte på om du kan lage et innlegg
      Om 10 fordeler å være høy å lav?❤ Vet du
      Har lag det før om å være lav ❤❤
      Supert at du har blitt bra igjen❤❤❣❣
      Elsker deg Stina❤❤❤ elsker bloggen og yt channelen din❤❤❤😘

    9. Hvilke (n) blending brush bruker du? Jeg sliter med å finne en som blender bra.
      Du skrev i et innlegg for en tid tilbake om en såpe Asan i lilla flaske som du bruker til intimbarbering, kjøper du den fortsatt? For jeg begynte å bruke den etter du anbefalte den, men den selges ikke lenger hverken i nettbutikk eller butikk ihvertfall ikke her jeg bor. Har du en annen intimbarberingssåpe å anbefale?

    10. Det er ikke allergi å føle at man får vondt i leddene av hvitløk. Vær så snill og i det minste bruk google før du kaster rundt deg med vissvass.

    11. Hvordan er det med konkuranse når det gjelder andre blogger? Ser du noen konkuranse i andre blogger, eller er du like possitiv til det som andre ting😊

    12. Hvordan klarer du alltid å være så positiv til alt ting?💖 når det gjelder bloggen og andre ting💙💚💛💜

    13. har dere vaskehjelp? kan du fortelle litt om hvor ofte, pris, hva vaskehjelpen gjør hos dere osv. tenker på å skaffe meg det selv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg