Hekta på forbilde

Okey, den forbilde boken til Sophie Elise. Den var bare helt fantastisk! Jeg begynte å lese den i går kveld, og i løpet av dagen i dag, ble den allerede lest ut. Og jeg må bare si wow. For et liv hun har hatt så langt! Så mange vonde historier, og så mange interessante. Og herregud så flink hun er til å skrive!

Jeg har ikke lest mange bøker i mitt liv, rett og slett fordi jeg er så kresen, og syns nesten aldri noen skriver interessant. Men hun, hun skrev på en måte som gjorde at det var umulig å legge fra seg boken! 

Men over til noe helt annet. Jeg har blitt helt hekta på denne morgen/nattkåpen som jeg kjøpte på fredag. Altså, den er så fin og komfortabel at jeg har ikke ord! Å gå rundt i den med tøfler, og en kopp kaffe i hånda mens jeg nyter morgenen, er det ingenting som slår!

Kjøpte den forresten på H&M, og hadde sykt flaks med at den siste som var igjen var i min størrelse! Whoop whoop! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal Per Fredrik og jeg begynne på middagen. I dag står tikka masala på menyen, og jeg gleder meg! Det er så godt! Og kjenner jeg oss rett blir det enten American Dad eller en god film på tv’en! Ha en fin kveld dere 💕
 

10 kommentarer
    1. Hei, Jeg Elsker bloggen din❤️ Jeg leser den hver dag😃 Hvor mange uker er hvor mange uker er egentlig Chloe nå?🐶

    2. Ohh gud så pen du er Stina!!
      Kan ikke du lage en sminkevideo av akkurat denne måten sminke du har på nå?? Også skrive alle produktene du bruker og hvilke kost? Fra A til Å!! Er skikkelig sminkejente selv, så liker å få inspirasjoner… og hvilke farge på foundation du bruker hvis det er det du har brukt elr bruker.
      Btw, hvor er kåpa fra? Den var rålekker<3
      Fra jente 23år 🙂

    3. Det er vel ikke akkurat bøkene det er noe feil med når du “nesten aldri synes noen skriver noe interessant”.
      Du burde virkelig lese bøker som Shantaram,Tusen strålende soler eller Anne Franks dagbok. Utvid horisonten din litt!!! Det finnes ufattelig mange utrolig gode bøker. Du stiller deg selv i et dårlig lys når du sier at du er for kresen til å lese bøker :O Blir for dumt.

    4. Det er akkurat en slik kimono jeg har letet etter! 😀
      Jeg var på H&M men jeg fant ikke denne. Jeg fant derimot en lignende i grå som jeg tror er lik. Har din også svart blondemønster på skuldrene?

    5. Hvor han men få kjøpt boken har så lyst å lese den PS:veldig fin badehåpe du kledde den veldig godt 💝💝elsker deg💝

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg