En skikkelig jentekveld

På lørdag var jeg i bursdag til søsteren min, og det var så koselig! Jeg har jo vokst opp med de fleste venninnene hennes, så de kjente jeg allerede veldig godt fra før av, i tillegg til at jeg også ble kjent med noen nye venninner av henne!

Uansett, vi hadde en lang kveld med taco, masse vin på de andre, jeg drakk veldig mye redbull (siden jeg kjørte bil holdt jeg meg unna alkoholen), masse musikk og en god dose skravling. Altså; en skikkelig jentekveld. 

Siden jeg holdt meg unna alkohol, var jeg ikke noe redusert i går, og wow, for en to-do dag jeg hadde i går! Siden jeg har vært så ekstremt slapp og sliten de siste ukene, har jeg hengt såååå langt etter på alle ting jeg har måttet gjøre. Så i går fikk jeg unnagjort en hel haug av tingene som har hopet seg opp. Jeg har blant annet for vane å lage taleopptak mens jeg kjører, for å “skrive” ned ideer jeg får mens jeg er på biltur.

Og i går gikk jeg igjennom alle de opptakene, pluss en haug andre notater, tror det var sånn 130 stk eller noe, så det ble litt av en jobb. Og jeg fikk endelig begynt på det evige mail kaoset. Selv om jeg er langt fra ferdig der, for å si det sånn..! Men hva er vel søndager til? 

9 kommentarer
    1. Så koslig! 😀 Ser vi har felles bekjente også, skal ikke nevne navn da det ikker sikkert hun vil ha navnet sitt her, men artig da!

    2. du burde sjekke om du har me eller få deg utredet siden du er så mye sliten 🙁 men de kan hende du bare har en influensa og da:O uff håper det blir bedre!

    3. Forslag til blogginnlegg:
      Den 12.november er det arrangert fakkeltog i mange byer blant annet Oslo, Bergen og Trondheim. Dette er for avvikling av pelsnæringen i Norge, som det ligger ufattelig mye lidelse bak hos forsvarsløse dyr. Er dette noe du kunne ha skrevet om på bloggen din? Har sett at du bare bruker fake pels, noe som viser at du er bevist på dette. Om du kunne skrive om dette på bloggen, ville det ha nådd mange, mange mennesker. Det er utrolig viktig at bloggere som deg viser sin motstand, og oppfordrer flere til å delta. Hva synes du om pelsdyroppdrett?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg