Dette var problemet

Jeg er så glad nå! Formen min er så mye bedre nå enn hva den var for 2 dager siden. Selv om jeg ikke er heeeelt i hundre enda, så klarer jeg mye mer nå enn hva jeg klarte for bare litt siden. For to dager siden holdt jeg på å gå i bakken bare av å ta bilder i 20 min. Mens i går klarte jeg å jobbe 4 timer med å lage en video. Hodet mitt hadde fortsatt ikke blitt helt bra igjen, så jeg klarte ikke å få ut et eneste blogginnlegg. Men litt jobb fikk jeg i alle fall gjort!

Jeg kjenner jeg blir mer og mer sikker på at det er B12 som var årsaken til at jeg var så ekstremt slapp og sliten, og ble på gråten og frustrert 24/7 helt uten grunn. Selv om jeg kjenner at formen er ikke helt på topp enda. Så jeg må nok ha en del sprøyter til før jeg er fin i formen igjen. Men jeg kjenner på nytt håp, og det er helt fantastisk! Nå klør jeg i fingrene etter å faktisk klare å gjøre mer enn å bare ligge rett ut på sofaen, og det skal bli så fantastisk!


 

Jeg har også bestilt meg et nytt kamera, som jeg håper at kan være litt mer brukervennlig for meg. Så jeg endelig kan få tatt litt bedre bilder til bloggen igjen. Kjenner jeg gleder meg til å virkelig få blogget bra for dere igjen. Dere er jo så gode og fantastiske, at jeg vil gjøre mitt beste for å gi dere en best mulig blogg. Forresten, jeg er så glad for å ha et åpent kommentarfelt igjen. Kommentarene deres de siste dagene har vært så støttende og gode at jeg kan ikke få sagt tusen takk nok ganger!

Dere er bare så fantastiske!

 

29 kommentarer
    1. Så bra at du føler deg bedre må ærlig si at
      Jeg ble lei meg når du følte deg dårlig,du blir K
      jo som en venninne❤️

    2. Åhh nå er jeg så glad!!!!😍😍 Kjenner en diiiger klump inni meg bare forsvant når jeg leste dette innlegget. Er så utrolig fint å høre at det går mye bedre med deg!<3 Du er helt fantstisk❤️❤️

    3. så bra at du er blitt bedre!! Men har ikke sett noen video de siste onsdagene… er det noe jeg ikke har fått med meg? Har du bare tatt en pause?

    4. Så utrolig godt det er å høre at du føler deg bedre! Har vært titt og ofte innom bloggen de siste dagene, i håp om å høre akkurat dette 🙂 blir jo bekymret for deg, selv om man kjenner deg kun som bloggeren Stina og ikke personlig.

    5. Det er du selv også. Har glemt hvor lenge jeg har lest bloggen din,så da har jeg gjort det lengre enn jeg trodde. Det skal jeg fortsette og gjøre også. 🙂

    6. Så fantastisk!!!❤️ Forresten SYYKT fine bilder, digger hatten!😍 Gleder meg til å se flere nye innlegg og videoer!

    7. Det er nok B12 mangel. Jeg har det selv, du må til legen å få sprøyte. Det virker inn på så mye, så ja! Anbefales

    8. kjempe bra å høre at du er bedre!
      men er du sikker på at du ikke er gravid ? etter det du har skrevet i inleggene dine kan de høres sann ut 😮

    9. Syyyyykt fine bilder🙀❤️ Eg elsker bloggen din og YT videoene dine😘 Det eg godt å høre at du er blitt bedre, har vert litt beskymret😁 Men nok om det…… Hvilket fylket bor dere i🙈 Og når ble du og Per Fredrik sammen, og hvor lenge er det??
      😘😘😘😘😘😘😘😘❤️

    10. Å så bra du begynner og bli bedre, håper du blir 100% frisk snart, er ikke noe koselig å gå å være småpjusk hele tiden, det blir man også ganske sliten av.
      Masse masse god bedring, og ta vare på deg selv, å lytt til kroppen din <3
      Ha en kjempe fin helg 🙂

    11. Bra at du føler deg bedre.Vi forstår hvis det blir litt lite blogg innlegg.😀Jeg støtter deg å vil at du å familien skal ha det bra😘

    12. Husk å ta vare på deg selv nå som formen er på vei oppover også! Husk å ta ett trin om gangen så du ikke faller helt ned igjen. Sliter med utmattelse selv å vet hvor ofte jeg gir litt for mye fordi formen er bedre en dagen før, så husk å lytt til kroppen! Unner ingen å være syk og slite med energien, så håper du kommer deg fort igjen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg