Slik sminker jeg leppene større! Steg-for-steg!

I det siste har jeg fått veldig mye spørsmål om hva jeg bruker på leppene mine. Så derfor tenkte jeg i dag å vise dere hvilke produkter jeg bruker, og hvordan jeg gjør ting steg-for-steg! Når jeg sminker leppene mine legger jeg vekt på å gjøre de større enn det de egentlig er, siden jeg liker å ha de litt større enn mine naturlige. I tillegg elsker jeg nude farger, så her er det nude som gjelder! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Produkter jeg bruker er:

♥ H&M lip definer #Au naturel

♥ NYX lingerie liquid to matte #satin ribbon

♥ Mac #fleshpot


Voilá! Slik er det ferdige resultatet! 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

23 kommentarer
    1. Du har også laget en video av det sånn at vi kan se på den og! Elsker deg såå myeee😍 Kan du starte å lage videoer oftere??❤ Elsker deg kjempehøyt og har aldri fått svar før så håper virkelig på svar!❤ LoveU!😍❤

    2. Kan du lage en “boyfriend does my makeup” på onsdag? Vet du har gjort det før, men du har jo litt nye ting av sminke og sånn nå. Det hadde vært gøy! Med mindre du allerede har planlagt noe til da😂 det blir bra uansett❤❤❤

    3. Hei! Forslag til onsdag’svideoer: challenges-haul-sminkevideo-snakkevideo-emojivideo-hva jeg har i veska mi-jentetips-lifehacks

    4. Ikke noe med dette innlegget å gjøre, men på onsdagen som var glemte du å linke til videoen du lagde.
      Elsker bloggen!!

    5. Hei, jeg elsker å se på videoene dine på youtube:) og så lurte jeg på om du kan lage en unboxing(sminke)video?;)

    6. Hei fineste<3 hvordan går det med deg? Har du vært hos legen og fått et resultat på hva som "feiler deg"? 🙂 Håper det ikke er noe alvorlig😞💖💖 Stor klem fra meg<3 (glemte å skrive navn: Helle)

    7. Kan du lage haloween video❓❓ elsker deg stina❤️❤️
      Foresten hvor er teppet som er inni buret til chole fra❤️❤️😘
      Hilsen jente11 år

    8. Hei Stina du vet den appen som heter Shpock vist man skal selge noe der må mann vise hvor mann bor der ❓❓

    9. Går det bra? Er veldig nysgjerrig på hvordan det gikk hos legen selvom jeg burde holde meg unna ditt private liv, så skjønner hvis du ikke har lyst å dele det.
      Men hvis du vil, så er jeg/vi veldig spent!😄😊

    10. Jeg syntes ikke du helt kler så store lepper.
      Jeg elsker videoene dine.
      Jeg mente ikke noe noe vondt ment.
      Du er forbildet mitt.:):):):):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg