6 filmer du kan se på lørdagskvelden

Whoop whoop, endelig lørdag! Nå er det på tide å kjøpe inn god mat og en haug godteri og kose seg i sofaen. Men, så kommer det problemet som man alltid får når man skal sette seg ned og slappe av på lørdagskvelden. Hva skal man se på? Vel, jeg elsker å se på filmer. Men jeg syns det er så vanskelig å finne noen som faktisk er bra.

Og jeg vil tippe jeg ikke er den eneste som sitter å blar igjennom trailere på youtube i 40 min før jeg skal spise, mens maten blir kald, og man blir skrubbsulten, før man klarer å finne en film. Derfor tenkte jeg å tipse dere om 6 av mine favorittfilmer. Jeg suger til å skrive filmanmeldelser, så sjekk heller trailerne på de på youtube. Filmene er i alle fall drit bra, og her er det litt for enhver smak!

Håper dere liker filmene. Har du en god film å anbefale kan du gjerne skrive den i kommentarfeltet! 

 

19 kommentarer
    1. Jeg kan anbefale filmene room, frozen ground, 3096 dager, southpaw, alle filmene skrevet av nicholas sparks og the captive.

    2. Eg anbefaler Tomb raider: the cradle of life. Den er syyyykt bra (syns eg da), men eg vett dessverre ikke kor du finne han da 😉 <3

    3. Hei du Stina!
      Jeg vil anbefale deg Bollywood filmer, som f.eks: MY NAME IS KHAN… den er veldig bra film og det handler jo faktisk om terror også er det en annen som heter Khoobsurat som også er en indisk film, du kan oversette den via Netflix fordi noen ord er på urdu/indisk.Faktisk så kan du se på en engelsk/amerikansk film som heter Divergent, og Insurgent det er flere,men de har ikke kommet ut enda….den er veldig bra for action og kommende fremtid cirka sånn en liten smakebit… hahhah. Men kos deg! Dette er anbefalt, og please svar meg….jg er en stoooooooooor fan av deg eller egt bloggen og utseende ditt:) Takk hvis du svarer:)))))

    4. Anbefaler bølgen! Det er favoritt filmen min❤ jeg er 10 år å det er 15 års grense men den er ikke skummel!

    5. Jeg liker veldig mange filmer!
      Liker spesielt godt Me before you! Det en film som både
      er morsom, trist og romantisk. Anbefaler den virkelig!!
      Liker også godt The fault in our stars. Den er veldig fin!
      Også synes jeg også Twilight, Harry Potter, Hunger Games, The maze Runner osv er gode filmer. Anbefaler alle disse virkelig!!👍🏽😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg