Nå kan dere sende post til meg!

For en liten stund siden opprettet jeg meg postboks. Egentlig var den ment kun til å bruke til firmaet mitt, så jeg slipper å måtte vise adressen min på gulesider. Men så husket jeg at veldig mange av dere har spurt om jeg kan lage en postboks, så dere kan sende meg post. Så derfor åpner jeg denne postboksen, sånn at dere også kan sende meg post!

Nå vet ikke jeg hvor mange av dere som har lyst til å sende post akkurat. Men de av dere som har lyst til å sende brev eller noe annet, kan i alle fall sende det til “Stina Bakken, pb1532, 3206 Sandefjord”. Om veldig mange av dere sender ting, så kan jeg jo kanskje lage en video om det? Hadde vært gøy i alle fall!

Også må jeg bare si det; herregud så koselig det er å ha kommentarer igjen her på bloggen! Jeg kjenner bloggmotivasjonen er så mye større nå som jeg faktisk kan snakke med dere igjen. Da føler jeg liksom at jeg skriver en til dere, og ikke bare til noen tall som leses av på et statistikk skjema. Skal også prøve å bli flinkere til å svare dere også! Har bare ikke rukket å komme inn i de vanene helt enda!

 

23 kommentarer
    1. æææææææææææææææ!!!! Så gøy!!!!!!
      Du er forresten dritpen, tar det lang tid å ta det perfekte selfie?

    2. jaaa, skal se om jeg kan få sendt en pakke eller kort til deg!!💕💕elsker bloggen din!! leser den hverdag, og den er så inspirerende og det er den eneste jeg leser fordi du har den eneste bloggen jeg liker. Elsker når du har beauty hack og sånne tilng!! men stort sett liker jeg alt du legger ut på bloggen!❤️ ser opp til deg!💕 men kunne du tenkt deg å ha et meetup? vil så gjerne møte deg!!💗

    3. Ugh, Stina! Jeg har ikke ord for hvor pen du er. Du kler den sminke looken noe sykt, åhh du er bare så sykt herlig. Elsker deg sååå høyt, men kunne du plis ha laget en sånn “Trender” video der du sa din mening på gutte/jente trender? love ya bb

    4. Yaaaaaay❤ du er sykt pen Stina.
      Kanskje jeg kan sende deg noe.
      Men hva er det du liker av ting????
      Jeg har også lyst til å møte deg Stina!❤❤❤❤❤❤

    5. Hei! Jeg er veldig fan av deg, og ser opp til deg, elsker vloggene og youtubekanalen din😀 Aller mest liker jeg tour, housetour eller no! Og life hacks🤗
      Håper på svar😀😀😀

    6. Hei, Stina! Jeg lurte på om du kanskje kunne lage en morgen rutine???? Forresten så er det kjempe koselig at du har åpnet kommentarfeltet <3 du er super pen!!!! 🙂 både med og uten sminke <3

    7. Hei Stina
      Leser bloggen din ofte og den er veldig inspirerende. Lurte bare på om du kunne ha en meetup sånn vi kan møte deg?:) hadde vært kjempekoselig!

    8. Hei Stina❤ Lurte på om du kunne ha en meetup i Sandefjord??😊 Elsker bloggen din😍 Har lest bloggen din siden 2014 hehe😄 håper på noe svar 11 år Sandefjord/Stor fan av deg💕

    9. Hei!💕
      Elsker bloggen din! Skal prøve å få sendt deg en pakke eller noe sånt. 😊
      Superbra at du åpnet kommentarfeltet igjen. ✌🏼️💕

    10. Synes du er helt fantastisk. Du er er godt menneske med hjerte på rett sted. Innleggene dine treffer virkelig folk. Det er ikke bra at media som du sier roser kjendiser med fin hud og ikke alle mennesker. Folk med og uten sminke er like fine uansett. Elsker virkelig bloggen din, kjempe inspirerende❤️

    11. Hei Stina.
      Jeg er en stor fan av deg og jeg elsker videoene dine.
      Du er et stort forbilde mange inkludert meg💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg