Jeg åpner kommentarfeltet igjen!

Nå er det litt over en måned siden jeg stengte kommentarfeltet her på bloggen. På denne tiden har jeg vært mye frem om jeg skulle åpne det igjen, eller om jeg skulle holde det lukket.

Jeg har endelig fått mye av de stygge kommentarene på avstand, og det har virkelig gjort at jeg har det bedre med meg selv.

Men når jeg stengte kommentarfeltet stengte jeg også ut de positive kommentarene fra dere. De positive kommentarene fra dere har virkelig betydd mye mer enn jeg forstod, og for å være helt ærlig har jeg savnet det skikkelig. Bloggmotivasjonen min har virkelig sunket skikkelig denne måneden, og det er ingen tvil om at dette er grunnen.

Jeg savner skikkelig å kunne spørre dere om ting i blogginnleggene mine, og få en skikkelig samtale og diskusjon i kommentarfeltet. Det er jo det som gjør blogging veldig spesielt. Men er så heldig at man kan kommunisere med leserne sine. Slike goder får ikke de som driver med TV og skriver blader.

Så etter mye tenking har jeg bestemt meg for å åpne kommentarfeltet igjen. Jeg vet det sikkert kommer til å komme en haug drittkommentarer over tid. Men fuck de folkene som er så tapere at de mobber på nett. De skal ikke få vinne her. Nei, her skal de som faktisk legger igjen positive kommentarer vinne. Så jeg kommer til å åpne kommentarfeltet igjen, og de som slenger dritt blir blokkert med en gang. Enkelt og greit!

 

81 kommentarer
    1. Så bra du har åpnet kommentarfeltet igjen! Husker du skrev i et innlegg at det var så vanskelig fordi kommentatorene kunne stå anonymt? Da ville jeg anbefalt å fjerne kommentarfeltet fra blogg.no og satt inn kommentarfelt fra Facebook! 😄

    2. Så fint at du åpnet kommentarfeltet igjen😍😍 du kler virkelig ditt naturlige hår uten extensions så utrolig woow😍du er så nydelig lykketil videre med blogging med åpent kommentarfelt

    3. Så bra du har åpnet kommentarfeltet igjen! ♥
      Eeeelsker bloggen din, + kan du lage sånn vlogguke som du hadde for en stund siden igjen? 🙂

    4. Åååååå endelig!!😍😍 Har savnet å kommentere på innleggene dine!❤️😞 Du er kjempe flink og sta! Det elsker jeg😘 Stå på videre, u go girl<33

    5. Ikke la dem som skriv dritt kommentarer påvirk deg, du e så mye bedre enn det. Og bare å takle dem dritt kommentaran e veldig sterkt gjort av det, så e beundre deg pga det. Forsett den gode jobben din:)

    6. Jeg er kjempe glad for at du åpner komentarene igjen jeg elsker bloggen din, men er det en mulighet får å møte deg siden du bor så nærme larvik? ❤❤❤❤❤

    7. Helt enig med deg, de som slenger dritt kan du bare blokkere👍👍 Du er favoritt bloggeren min og youtuberen min👏👏😍😍👌 Du er sykt pen og vakker😍❤️❤️👍

    8. Yesss!! Har savna så syyyykt å kunna kommentera på bloggen din! 🙂 Du er ein sterk person Stina, ikke la haterne vinne! <3 Du er mitt idol, men eg vil ikke bli som deg (ikke vondt meint i det heila tatt xD) siden du har lært meg at eg må ver meg sjølv, og at må lika meg sjølv 😀 Takk for at du tør å si kva du meiner <3 Du er fantastisk, LY💜

    9. Du er syyyyyyyykt pen og virker sykt grei ,og de toskene som sier noe annet da er de blind og døv og har ikke føllt med på bloggen ❤️

    10. Så bra Stina . Jeg elsker bloggen din, jeg digger deg så mye. ♥ Jeg bare lurer på en ting om at , hvorfor du ikke har lagt ut noe i går, alså det er greit siden jeg forventer jo ikke at du skal lage innlegg hver dag. Men ble liksom overasket, men er glad du har åpnet kommentarfeltet igjen.♥

    11. Så kjekt at du har åpnet igjen! Har fulgt bloggen din en stund nå, du er jammen sterk som klarer å stå i mot kritikk og mobbing. det er jo som du sier, gjennom kommentarfeltet du kommuniserer med leserne dine. Håper det blir bedre for deg nå. ‘Ase lykke til😁

    12. Ååå så flott av vi endelig kan kommentere igjen <3 Veldig bra at du åpnet kommentarfeltet!
      Må forresten si at du var helt nydelig med den lengden på håret som du har der! Passet deg sinnsykt bra! Har du vurdert å bare skaffe extensions i den lengden der?

    13. Så hyggelig at du åpnet det igjen!:-) Spørsmål til ukens spørsmål: Hva synes du om folk som gir deg konstruktiv kritikk i kommentarfeltet?

    14. spm til ukens spørsmål, trenger ikke svare dersom det blir for privat, men lurer på om jeg er sent/tidlig ute. Når hadde du sex for første gang, angrer du?
      dersom du kun kunne hatt en “falsk” ting, hva ville det vært (extensions, negler, vipper, selvbruning osv)
      favoritt brus?
      hva spiser du helst en lørdagskveld av usunnheter?

    15. Jeg er glad du åpner kommentarfeltet igjen, har faktisk savnet det! :O 🙂 Ikke la haters vinne! Og de bildene av deg var breath-taking vakre :O Du kler virkelig svart hår <3

    16. Fantastisk at du har åpnet kommentarfeltet! Har ønsket å si at det naturlige håret ditt har blitt ekstremt fint!

    17. Perf!😆 Loveuuuu , du er helt sykt tøff som gjør det! Jeg var en av di som ga hat! Ikke så mye, men selv om det bare var 2 hatkommentarer fra meg i året, så er det noe!!!!! Etter vert skjønte eg att å legge igjen hat ikke var vits, selv om jeg var litt uenig med deg noen ganger! /’soorry!!! elsker deg altså!!! Du er best <3 ?life the life you love? det er ett utrykk jeg elsker🙌🏻🙋🏼 Se u❤️ (håper jeg virkelig)

    18. Hei Stina ! Du er utrolig flink i det du gjør. Jeg leser bloggen din hver dag og bare venter på at et nytt innlegg skal dukke opp 🙂 Du er så utrolig pen og fin 💕 Elsker bloggen din ❤️

    19. Hei Stina jeg lurte på om du ville lage et innlegg om hvordan man fester på selvklebende kunstnegler? Har fått det som bursdags gave og aner ikke hvordan man setter det på. Så bra at du har åpnet kommentarfeltet igjen savnet og kommentere hos deg.

    20. Du e bæst Stina❤️ E berre elska de så sjukt mykkje!!!! ægentlog plei e å skriv 0 dialkekt når e skriv slæk offentlig, men du får me te å vær me sjæl🎀 Tusen milliona takk😁 Æ tørr å vær mæ skjæl!! Elska dææææ😍👆🏻🙋🏼

    21. Jeg skjønner faktisk veldig godt at du stengte kommentarfeltet. Men fint at du har åpnet det igjen. 🙂 Jeg skrev faktisk et innlegg i går på min blogg ang at “et sted går grensen”, også for bloggere. Tror det er viktig at folk skjønner at bloggere også er vanlige folk.

    22. Hei, jeg har sett på snapp at Chloe biter mye. Jeg har hatt en valp selv som i dag er veldig dressert. Hvis dere vil at hun skal slutte å bite, hver gang hun prøver seg, knips henne forsiktig på snuten. Det hjelper veldig fort og gir gode resultater på kort tid👍🏼
      PS: Elsker bloggen din!!😍 Den er serr perf, og full av inspo! Gleder meg til de neste innleggene fremover!

    23. Du er en herlig blogger!😍du gir meg lyst til å begyne min egen blogg🐇møte deg i Sandefjord en gang! Då du er bare så sykkt pen! Du er mitt
      blogg forbilde🔝

    24. Og så godt å se at vi kan skrive til deg igjen 🙂
      Har virkelig savnet det, å spesielt når det kommer til ting man lurer på til ukens spørsmål osv, da man ikke bruker instagram eller snapchat så veldig mye 😛
      Godt å ha det ordentlig tilbake <3

    25. Kan du skrive et innlegg om sånn For og imot eller Fordeler og Ulemper ved å ha et eget hus.?

    26. ååhhh så bra. sluttet å lese bloggen din i en liten periode, ble liksom ikke noe gøy lenger uten kommentarfelt

    27. elsker deg Stina! lagde også en presentasjon om deg på skolen:) vi skulle skrive om forbildet vårt;) du er en fantastisk blogger, elsker bloggen og youtube kanalen din

    28. Syns du det er penest med lave eller høye jenter? Er det stygt om man er et hode høyere enn kjæresten sin liksom? Elsker bloggen diin❤️

    29. YAAAAAS QUEEN! ELSKER DEG OG MANGE ANDRE ELSKER DEG OGSÅ! DRIT I DE JÆVLENE SOM SLENGER DRITT! DU ER BEST<3

    30. Det er modig av deg å åpne kommentarfeltet når dritt kommentarer har skadet deg og fått deg til å tenke annerledes når det gjelder ideer til innlegg osv, du er kjempe tøff, stå på videre ☺️

    31. Å så bra, Jeg elsker bloggen din og har savnet og skrive kommentarer til deg💗
      Og forresten er du syyykt fin med ditt naturlige hår også💗💗💗💗💗

    32. Yes! Du er tøff som klarer og holde motet oppe selv om du får inn en del dritt i kommentarfeltet. Håper det kan være sånn lenge nå! Jeg følger deg på snapchat men jeg er alt for lite på for og f.eks. kunne stille spm til ukens spørsmål eller lignende. Så jeg rekker det aldri. Elsker deg og bloggen din Stina, stå på! 💕💕💕

    33. Du e veldig tøff som tørr å åpna kommentarfelte, ikke bry deg om dei som skeive hatt kommentarer, tru ikke deg hadde akkurat vært så fornøyd med det. Det e godt du tok ein liten pause og stenkte kommentarfelte, men det er deilig å ha deg tilbake
      😍 Stå på ikje bry deg om de slenge hatt de kan meina det de vil men de trenge ikke alltid å sei det høyt😘😙😏 Stå på så håper mi på at kommentarfelte holde seg åpent😏😝😍😘💕💓

    34. Du e veldig tøff som tørr å åpna kommentarfelte, ikke bry deg om dei som skeive hatt kommentarer, tru ikke deg hadde akkurat vært så fornøyd med det. Det e godt du tok ein liten pause og stenkte kommentarfelte, men det e dt deili å gå det tebage😍 Stå på ikje bry deg om de slenge hatt de kan meina det de vil men de trenge ikke alltid å sei det høyt😘😙😏 Stå på så håper mi på at kommentarfelte holde seg åpent😏😝😍😘💕💓

    35. stina!du e bare drit tøff som tørr å bare prøve å drite i alt folk sier som er negativt.YOU GO GIRL!

    36. Yay!!! Jeg har savnet at det har vært åpent! Men skal du ha ukens spørsmål her eller på snachat nå???

    37. Du er så fin med ditt naturlige hår😍 Kan du ha en vlogg uke igjen?❤️
      BTW jeg elsker bloggen din❤️

    38. Hei:-) Ville bare si at jeg synes du har et utrolig fint hår! Du trenger virkelig ikke extension! Du så jo smashing ut med ditt naturlige hår:D nydelige du!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg