Når man bare er sint og frustrert

Okey, i dag har jeg virkelig hatt tidenes mest hormonelle-jentedag. Altså, jeg blir sånn ca aldri hormonell og merker aldri noe til den dagen i måneden. Men i dag har jeg av en eller annen grunn vært så sint / trist uten noen som helst grunn. Jeg var så frustrert i stad at jeg bare satt og trippet, og til og med spurte kjæresten etter boksehansker så jeg kunne gå ut i garasjen og slå på boksesekken. Men siden jeg var sykt slapp i dag var det jo null energi til det, så jeg tok en 2 timer lang powernap på sofaen isteden.

Så nå har den snille kjæresten min dratt på butikken for å kjøpe både is og sjokolade til meg. Jepp, vet det ikke er lørdag, men jenter, husk at når det er den dagen i måneden er det lov å bare hoppe langt ned i isbøtta. Og bare ta det heeeeeelt med ro. Namaste bitches.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg