Prikken over i’en på Walk in Closet. DIY

For et par dager siden kom jeg på en smart idè, for å piffe opp litt ekstra på walk in closet mitt. Jeg har nemlig syntes at det har vært litt mørkt rundt speilet, så da kom jeg på den smarte å løsningen å henge en lysrekker rundt speilet, og resultatet ble så fint!

Slik så det ut før, uten lysrekken. 

..og slik ble det med lysrekken. Ah, ble det ikke fint? Jeg syns det virkelig piffet opp og gjorde speilet ekstra fint! For å henge opp lysrekken brukte jeg bare tegnestifter som jeg festet lysrekken med, og voila hadde jeg en fin lysrekke rundt speilet! Lysrekken er forresten kjøpt på Clas Ohlson om noen skulle lure!

Ah, er så fornøyd med hvordan det ble. Pluss at nå blir det ekstra fint lys på selfies! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg