Trenger forandringer

På skrivebordet mitt syns jeg at det er altfor lite pynt, så tidligere i dag ble jeg sittende å scrolle på Pinterest etter litt inspirasjon. Og jeg fant så mye fint å se på! Jeg vurderer litt å flytte skrivebordet så det heller står mot veggen, istedenfor vinduet.

Det er jo litt lite muligheter for å henge opp noe på et vindu liksom, så om jeg vil henge opp noe over skrivebordet er det beste måten å gjøre det på. Vurderer å kjøpe et par hyller jeg kan henge opp med masse forskjellig pynt på. Og selvfølgelig masse blomster. Blomster er et must på mitt kontor. Det gir så mye liv!

Mye fin inspo, ikke sant? Jeg er skikkelig inspirert til å virkelig pynte opp på kontoret, og gjøre det enda mer girly-girly! Det er jo tross alt her jeg bruker 10-12 timer hver eneste dag, så her må alt være on fleek! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg