Makeover og faceswap!

I går reiste Per Fredrik til Bodø for litt jobb, så da kom søsteren min på besøk hit. Madeleine og jeg har jo ikke rukket å ha en skikkelig jentekveld enda, etter at Per Fredrik og jeg flyttet i hus sammen. Så nå passet det perfekt! Vi begynte kvelden med litt faceswap morro, og herregud så sjukt ekte vi fikk det til å se ut, når vi brukte bra lys. Fikk helt sjokk jeg! Og det sykeste er at mitt ansikt på Madeleine, så nesten ut som Victoria. Haha! Altså, whaaat! 

Madeleine sitt ansikt på meg derimot, så mer ut som Madeleine med mørkt hår bare. Og litt blanding av mammen vår. Sykt hvor rart faceswap er! 


Etter litt faceswap morro tok jeg en liten makeover på søsteren min, der jeg kjørte skikkelig bloggsminke på henne. Og hun ble så fin! Men hun ble jo ganske sjokkert over hvor lang tid sminkingen tar, og da brukte jeg akkurat like lang tid som jeg selv ville brukt. Og også hvor mye sminke jeg faktisk brukte. Hehe, blogglife sminke altså! 


Etter litt makeover lagde vi litt middag sammen, eller Madeleine lagde mesteparten siden jeg holdt på med å legge ut onsdagsvideoen. Men det ble i alle fall utrolig godt! Skikkelig skeie-ut middag, lasagne og godteri etterpå! Nam nam!

Rødvin, lasagne, fetaost, rødløk, oliven og tomater. Oppskriften på det perfekte måltidet!

Så det ble en kveld med masse søskenskravling om alt mellom himmel og jord, og en haug Keeping up with the Kardashians. På morgenen i dag stod vi opp i ganske grei tid egentlig, men vi sloknet fort på sofaen begge to etter frokosten. Hehe! Nå har Madeleine nettopp dratt hjem, så nå skal jeg gjøre litt husarbeid her hjemme, også blir det litt jobb etterpå! 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg