Snart 20’000 som ser på!

I dag har jeg vært en tur i Oslo for litt skjønnhetsbehandlinger. Selv om jeg bor i Sandefjord nå, så er det fortsatt en del jeg samarbeider med i Oslo. Så da blir det litt pendling. Men altså, hva gjør ikke en blogger for utseendet si? Hehe!

Helt siden jeg kom hjem tidligere i dag, har det egentlig vært masse kontorjobb (som ikke er så veldig mye å blogge hjem om) og masse kosing med lille Chloe. Så derfor tenkte jeg å vise dere noen snapper fra snapchatten min, som jeg har lagt ut den siste tiden!

 

Jeg elsker å legge ut mer private og ikke så bloggete bilder der. Føler liksom at terskelen for å legge ut noe der, er så mye lavere, så da deler jeg de tingene som ikke kommer på bloggen. Som dere kan se på bildene er det en god blanding av selfies, kosetid med Per Fredrik, masse Chloe, litt husliv, og mye mer!

Legger også ut masse videoer, men de får dere nesten følge med på snapchat for å se! Følg meg gjerne om du ikke allerede gjør det, heter stinablogg der, så det er bare å legge meg til! Nå er det straks 20’000 som ser hver mystory også, så det er veldig gøy å se at dere følger så mye med! 


 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg