1 år som kjærester

I dag er det akkurat et år siden Per Fredrik og jeg ble sammen. Dette året har gått så utrolig fort, samtidig som det kjennes ut som at vi alltid har vært sammen. Det er så rart å tenke tilbake på alt vi har gjort sammen, og vi har rukket så vanvittig mye dette året.

Vi har kjøpt hus sammen, reist til Stavanger, Tyskland, Østerrike, Italia og Gøteborg sammen, feiret jul sammen, skaffet oss hund sammen, vært i bryllup sammen, spist på utallige restauranter sammen, vært fulle på Vixen blog awards sammen, sovet på utallige hotell sammen, feiret nytt år sammen, spilt inn utallige videoer sammen, reist på roadtrips sammen, sett flere konserter sammen der Per Fredrik sang på flere av de, og generelt bare hatt det utrolig fantastisk sammen!

Per Fredrik har uten tvil gjort meg til den mest lykkelig jenta i verden, og jeg kunne ikke elsket han høyere. Per Fredrik er så utrolig snill og god, og han er virkelig den beste kjæresten som finnes. 1 år som kjærester, og jeg gleder meg til resten av livet vårt sammen!
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg