Trend alarm: Ringer

I det siste har jeg virkelig sett spesielt én trend florere rundt på instagram, og det er trenden der man har en haug ringer med diverse dekor på. Selv plukket jeg opp denne trenden mens jeg var i Østerrike tidligere i sommer, og kjøpte inn en haug med fine gullringer, som passer perfekt sammen med hverandre! Siden jeg har ganske langt hår, syns nesten ikke øredobber på meg, og kjeder er jeg ikke sånn suuuuperglad i. Så da er denne trenden perfekt for meg! 

I tillegg har jeg endelig fått fikset neglene mine ordentlig. 8 uker eller hva det er for noe med drittnegler har vært drepent. Skal ikke gå sånn veldig inn på akkurat hva som skjedde med neglene mine, men kort fortalt måtte jeg gå noen uker med stygge negler først, deretter 2 uker helt uten negler, og så 2 uker med superkorte negler. Følte meg skikkelig ustelt på hendene altså! Men i går fikk jeg endelig satt på skikkelig fine negler igjen, og endelig føler jeg meg on fleek!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg