Denne har blitt en stor favoritt!

Da Per Fredrik og jeg var i Roma tidligere i sommer, fant jeg denne rosa skinnjakken som jeg falt helt for! Jeg hadde allerede kjøpt en lik i blå hjemme i Norge, men da jeg så den i rosa, var lykken stor! Jeg vet ikke hva det er med meg, men jeg bare elsker å bruke rosa!

Men det er så ekstremt sjeldent at jeg finner noe som er rosa av klær, som ikke ser ekstremt barnslig ut, eller bare rart. Så når jeg først finner noe jeg virkelig liker i rosa blir det er stor favoritt! 

Jakke – Zara

Bukse – Cheap Monday

Sko – Nelly (dessverre utsolgt etter det jeg ser)

Topp – Bik Bok

Nå skal jeg sette igang med å spille inn et par videoer, blant annet en sammen med Per Fredrik som kommer på bloggen i morgen. Tror den blir veldig morsom, så bare å følge med! 

 

Følg meg på facebook for å se når jeg legger ut nye blogginnlegg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg