Leppestifter til 30´000

En ting jeg kom til å tenke på for litt siden “er jeg avhengig av leppestitfter?”. Jeg har ikke tenkt så mye på det før en venninne begynte å spørre meg om hvor mange leppestifter jeg faktisk har, siden jeg alltid shopper et par nye når jeg er ute. Så da jeg kom hjem telte jeg over, og fant ut at jeg hadde over 180 stykker. Så jaaa, da kan man virkelig begynne å lure om jeg er litt avhengig.

Jeg husker da jeg var typ 13 år gammel og alltid måtte ha med minst 6-7 lipglosser i lommene mine, så jeg hadde noen å velge mellom. Men altså, man skulle jo trodd at denne avhengigheten ville stoppet etter 10 år? Tydeligvis ikke! 

Altså, når jeg la ut alle jeg hadde i den ene skuffen fikk jeg ganske sjokk egentlig. Det er sikkert leppestifter og lipglosser til 30´000,- kr. 

Jeg tror mye av grunnen til at jeg har kjøpt så vanvittig mange leppestifter og lipglosser, er rett og slett fordi jeg alltid har lett etter den perfekte leppestiften. Men faktisk, så tror jeg at jeg har funnet den perfekte etter all denne letingen.

En som er både matt og nude, og det var faktisk en venninne (victoria) som tipset meg om den. Den er fra NYX i Lingerie kolleksjonen og heter #lipli 07, og det er den jeg bruker på disse bildene. Så nå trenger jeg faktisk ikke kjøpe 15619 leppestifter hver gang jeg er ute og shopper. Kommer til å spare noen kroner der for å si det sånn! 

Slik har jeg en del av leppestiftene og glossene i skuffen forresten. Resten er i sminkeskuffen med hverdagssminken. 

Så ja, jeg tror nok jeg mildt kan si at jeg er ganske avhengig av leppestifter, og egentlig sminke generelt. Men, nå har jeg i alle fall noen å velge mellom da. Hehe! 
 

 

Følg meg på facebook for å se når jeg legger ut nye blogginnlegg

19 kommentarer
    1. Hei
      Veldig avhengig av leppstifter jeg og , hehe
      men du , Ikkje misforstå meg! Jeg synes du er utrulig fin, men hvorfor smiler du sånn? Jeg føler at du prøver å få ekstra store lepper!

    2. Hahah, jeg har også utrolig mange lipglosser .. har kastet en del nå da, så nå har jeg bare de jeg bruker regelmessig 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

    3. Hei! jeg lurte på om du har ijesert noe i leppene dine? jeg synes de har sett litt fyldigere ut i det siste? eller kanskje du bare smiler på en annen måte, eller så er det kajnskje den nye leppestiften. haha. elsker bloggen din, Stina! leser den hver eneste dag<333

    4. “Lipli” er ikke fargen. Dette er noe som står på alle nyx sine lingerie lipsticks. Farge nr. 07 heter Satin Ribbon 😊

    5. La meg komme med et tips Stina, som har reddet meg fra slike luksusproblemer som dette 🙂
      Noe jeg fant ut, var at jeg ble aldri helt fornøyd med både lipglosser, klær og mye annet rart, og derfor kjøpte jeg også mye mer av disse tingene, så det ble veldig mye av hver enkelt ting, og likevel så kjøpte jeg mer og mer for å finne noe bedre. Til slutt hørte jeg om noe som het minimalisme, og går da ut på at man prøver og finner de tingene/produktene man absolutt ELSKER, så man slipper å kjøpe og kjøpe hele tiden! Og da blir resultatet at du har mindre ting, men du liker de tingene du har SÅ mye bedre.. Litt det samme som “kvalitet over kvantitet”. Dette hjalp meg så mye! Så nå har jeg favoritt tingene mine, og istedenfor å alltid prøve noe nytt så holder jeg meg til de.

    6. Morsomt å ha over 100 leppestifter og fortsatt bomme så fælt på fargen som passer en… Hilsen stylist

    7. Hei, jeg må si jeg kjente meg litt igjen! det er så vanskelig å finne den rette fargen til akkurat det, eller det. Og å prøve fargen på i butikken før man kjøper, er det jo ikke mange som tilbyr, så da blir det masse bom kjøp da 🙂 jaja… godt du fant en du likte godt til hverdagsbruk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg