Nervøsiteten for første skoledag

Da var det mandag, og jeg vil tippe at de fleste av dere hadde første skoledag etter ferien i dag. Selv om noen av dere sikkert startet i forrige uke. Så håper jeg dere overlevde første skoledag, og er klar for et nytt skoleår. Husker selv hvor mye jeg alltid gru-gledet meg til å begynne på skolen igjen. Spesielt om jeg skulle begynne i ny klasse på videregående.

Hva slags mennesker skulle begynne i klassen? Kom jeg til å bli venner med noen av de? Vel, som regel gikk det alltid veldig fint. Selv om man kan ta litt skrekken de første dagene. Men etter noen dager pleide det som regel alltid å gå fint.

Uansett, nok skoleprat. I dag har jeg virkelig vært effektiv og jeg har unnagjort en haug med ting som stod på dagens to-do liste. Blant annet har jeg tatt masse bilder av kjøkkenet, så jeg kan vise dere før og etter bilder etterpå. Kjøkkenet er uten tvil der vi har endret mest, og jeg gleder meg til å vise dere forskjellene! 

I dag har jeg gått for et veldig casual mandagsantrekk. Jeans og høye hæler men med tykke hæler, er helt perfekt på mandager da man må gjøre masse ærender, men også vil føle seg fin! 

Jakke – Zara  /  Sko – HER  /  Bukse – Cheap Monday

Veske – Kjøpt i Italia  /  Smykker – Forever 21  /  Solbriller – eBay

Hvordan gikk din skoledag?

Følg meg på instagram  @stinablogg for daglige oppdateringer! 

13 kommentarer
    1. Litt morsomt hvordan overskriften for innlegget fikk folk interessert om å lese om første skole dag, og så etter to eller tre avsnitt skriver du: “Men nok skoleprat nå” og begynner å snakke om helt andre ting…

    2. Digga solbrillene! Mine de var jo alt for store til ansiktet ditt… Og foresten, ganske misvisende overskrift ja… Litt små skuff, trodde du skulle begynne med noe skole.

    3. Min skoledag gikk veldig fin.Det var så gøy å begynne i 8trinn. Kan du lage et innlegg der du skriver om hvordan man kan få seg venner? Håper du svarer,elsker bloggen din Stina

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg