Ukens spørsmål #123

/ affiliatelink

Krangler du og Per Fredrik mye, eller?

– Nei, det er ekstremt sjeldent. Vi er veldig flinke til å snakke med hverandre når det er noe vi føler på. I tillegg prøver vi å være veldig åpne og forståelsesfulle med hverandre, så det hjelper mye. Jeg for eksempel blir ganske sur og gretten hvis jeg er veldig sulten. Så da sier jeg heller ifra til Per Fredrik at jeg er sulten, og frem til jeg har spist og er meg selv igjen skygger han banen litt. Haha. Men jeg tror mye handler om å si ting til hverandre på en ok måte. Man kan lage krangler og helvete fra morgen til kveld om man vil, men om man faktisk elsker hverandre og vil hverandre godt lærer man å si ting på en måte som faktisk ikke er kjeftete. 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Er det noe du angrer på du har gjort f.eks i barndommen elle noe sånt?
– Tja, det er sikkert noen små ting her og der. Som å henge med litt feil mennesker i veldig ung alder. Men igjen, så gjorde det at jeg lærte mye. Måten jeg ser litt på livet er; man kan enten angre seg halvt ihjel på ting man har gjort. Eller man kan se at alle de tingene man har gjort, har gjort at man har kommet til det stedet man er i dag. Og for min del har alt som har skjedd i fortiden min, gjort at jeg har havnet opp her jeg er i dag, og jeg er veldig lykkelig over hvordan livet mitt er. Så hvorfor skal jeg angre da? Kan jo ikke endre en dritt. Selv om man ofte tenker at man burde sluttet å være venn med visse mennesker, eller sagt “fuck deg” til en sjef eller to. Så er det ingen ting å gjøre noe med nå. Så da er det bedre å bare gi slipp på det. 

 

Hvem blader leser du? Hvem er yndlingsbladene dine lzm? Kjøper du det hver gang det kommer nytt nummer ut av det?
– Jeg har i det siste blitt veldig hekta på interiørblader. Da får jeg massevis av inspirasjon til hvordan jeg kan pynte i huset. Vanlige moteblader syns jeg at har blitt litt kjedelige, fordi det er nesten bare reklame og sånne sider der de vise 10 plagg på hver side. Ikke veldig interessant for min del. Jeg elsker å lese noe som er personlig og morsomt, og da foretrekker jeg heller blogger. 

Kan du ha en video der du leser opp hat kommentarer igjen?
– Jeg har blitt spurt om å gjøre en ny mange ganger, men for å være ærlig så har jeg ikke så lyst til å gjøre det. Folk som slenger dritt fortjener ikke å få oppmerksomhet igjennom drittslengingen sin, og for å være ærlig så orker jeg ikke å sitte der og lese alt mulig dritt som andre sier om meg. Haters gonna hate, men jeg gidder ikke gi de et sekund av dagen min

 

Foretrekker du iMac eller MacBook?
– iMac uten tvil. Den har mye større skjerm, så det er lettere å jobbe på. I tillegg slipper jeg å sitte med hodet lent ned, siden det er en stasjonær mac og ikke bærbar. Til vanlig bruker jeg iMac’en 99% av tiden når jeg skal jobbe. Men hvis jeg skal se på netflix på mac’en til tv’en eller bare lese litt blogger mens jeg slapper av i stua bruker jeg Macbook’en. Og selvfølgelig på reise er Macbook’en alfa omega. 

Har du blitt gjenkjent på gata av lesere i andre land?
– Ja, men da har det vært av norske personer som er på ferie i utlandet. Jeg skriver kun på norsk både på bloggen og instagram, og på youtube snakker jeg kun norsk, så jeg sikter meg kun ut mot Norge, som gjør at 95% av følgerne mine er norske. 

 

Er foreldrene dine skilt siden du sa at hundene var faren din sine?
– Hehe, nei de er gift og har vært sammen i 25 (?) år. Men det er pappa som har hundene og tar hånd om de, så derfor jeg skrev av hundene er han sine. 

 

Hvor er den rosa morgenkåpen din fra? Syns den er skikkelig fin!(vet du har sagt hvor den er fra før, men husker det ikke)
– I know, den er så fin! Den har jeg faktisk kjøpt på eBay, og du finner den HER.


 

Bruker du mikrofon når du filmer?
– Ja! Det gjør jeg. Mikrofonen som er på kamera gir ofte litt ekko lyd. Så det fjernes når jeg bruker mikrofon. Har vel brukt mikrofon i kanskje 4-5 måneder, og jeg er helt hekta. Det gjør virkelig lyden så mye bedre! 

 

Jeg lurer på hvor den juicemaskinen din er kjøpt? Vet den er fra Philips, men jeg finner den ikke i hvit noe sted.
Skjønner godt at du vil ha tak i den, fordi den er helt fantastisk! Du kan få tak i den HER

 

Er du ikke redd for at hushjelpen kan stjele eller snoke i tingene dine?
– Nei faktisk ikke. Jeg var veldig skeptisk da jeg hørte at Per Fredrik hadde hushjelp da han bodde for seg selv før. Men etter at jeg fikk møtt hushjelpene noen ganger og snakket litt med de, skjønte jeg at det bare var to godt voksne damer som bare var hyggelige og gjorde en god jobb. Hadde det derimot vært to gutter eller jenter i 20 årene som skulle vært hushjelp hadde jeg nektet, i og med at både Per Fredrik og jeg har de jobbene vi har. Men de vi har er bare hyggelige, og flinke med det de driver med, så de hverken stjeler eller går rundt og snoker. Vi er jo hjemme når de vasker, så det er jo ikke akkurat sånn at de bare kan tusle ut med tv’en. Hehe! 

 

Har du tenkt på at det hadde vært nok med å bare blogge en gang om dagen, istedenfor flere ganger hver dag? De fleste bloggerne på topplisten gjør jo det. Tenker også at da hadde du fått mer fri og du hadde sikkert fortsatt hatt like mange lesere. Har du noensinne vurdert å bare begynne å blogge en gang daglig? jeg synes du er kjempeflink tilå blogge, altså! det virker som at du legger masse jobb inn i hvert innlegg
– Takk, så koselig å høre! Jeg syns det hadde blitt veldig dårlig. Jeg elsker å blogge, selv om det til tider kan være litt slitsomt, så liker jeg å oppdatere 2-3 ganger om dagen. Det gjør at dere alltid har noe nytt å lese, i tillegg til at jeg kan skrive om masse forskjellig når jeg oppdaterer så ofte. Om jeg kun skulle blogget 1 gang om dagen hadde jeg nok blitt mye mer stresset på at det ene innlegget måtte være superbra. 

Jeg lurer på hva du syntes om at fanbrukere tagger deg? Liksom, når de legger ut editer osv. Du kommer kanskje ikke til å svare, men… Jeg vil ikke tagge deg i alle bildene mine, om du ikke liker det. Kan jo hende du syntes det blir for mye spam osv.
– Jeg syns det er superkoselig, og jeg pleier alltid å like alle bilder som jeg blir tagget i når det er bilder av meg. Syns det er så skjønt at mange av dere lager fanbrukere, og legger masse tid ned i å lage edits. 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

Følg meg på facebook for å se når jeg legger ut nye blogginnlegg

19 kommentarer
    1. Hvilken ungdomskole gikk du på? Jeg mener du har sagt det før skjønner du, men tenker så ofte på det! Haha. Jeg husker absolutt ikke, og husker heller ikke hvor du eventuelt har sagt/skrevet det<3 digger bloggen din Stina! Du er Norges beste blogger uten tvil!<3

    2. Hei!
      Etter som du ig Per Fredrik er i 20-årene. Vurderer dere ikke å få barn? Ønsker du ikke å være en ung mor? Evt hvor gammel vil du være før du får barn? 🙂 elsker bloggen din

    3. Kunne du tenkt å få barn i nærmeste fremtid eller vil du vente i noen år? PS. Elsker bloggen din! Har en blogg selv og du gir meg såå mye inspirasjon:)))

    4. Lurer på hvor PF har klærene sine, siden du ikke nevnte noe om det i houstouren din? PS elsker bloggen din

    5. Hei! jeg er ei jente på 12 år og har akkurat startet på ungdomsskulen… jeg har virkelig lyst å farge bryna mine, men jeg har også veldig lyse bryn, så det kommer til å vise veldig godt viss jeg gjør det…. når synest du jeg burde farge de?!

    6. Hei! jeg er ei jente på 12 år blir 13 år i desember, og har akkurat startet på ungdomsskulen… jeg har virkelig lyst å farge bryna mine, men jeg har også veldig lyse bryn, så det kommer til å vise veldig godt viss jeg gjør det…. når synest du jeg burde farge de?!

    7. Hei Stina! Dette er en jente på 13 som akkurat har begynt på ungsomsskolen… Og jeg HATER fremføringer rett og slett fordi jeg synes det er kjempe skummelt å snakke foran klassen når alle ser på meg;( Har du noen råd og tips?? Gruer meg alltid sånn to uker i forveien og begynner nesten å gråte siden jeg synes det er så skummelt;( Håper virkelig på svar<3

    8. Jeg har nettopp begynt på Ungdomsskolen, klassen jeg gikk i på barneskolen og klassen på den andre skolen ble slått sammen. Som betyr at vi også må ha gym og svømming sammen. Men jeg hater og skifte / dusje foran andre. Hva bør jeg gjøre? Har ikke lyst til å måtte skifte i en annen garderobe. Btw elsker bloggen din!

    9. Hei 🙂
      Når jeg søker opp skinfood på Ebay, så kommer det opp masse produkter fra merket. Er alle de trygge å bruke eller er det spesielt de plastrene du bruker på kvisene dine som er tryggest å bruke fra merke?
      Ps. Leser bloggen din hver dag å elsker innleggene dine 😀

    10. Kunne du laget en sånn Drawing my lige video? Ser at de er veldig populære på YouTube, og ingen av dem er no særlig flink til å tegne. Så er jo bare å kjøre på 😛
      Kunne du laget en “slik er en uke med meg”? Video
      Eller sånn outfit of the week. At du filmer fem-sju antrekk du bruker i en uke. 🙂 vet de blir kalt for OOTW på YouTube. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg