Her kan du se enda mer av hverdagen min!

Wow, i dag har virkelig vært tidenes to-do dag. På morgenen i dag skrev jeg ned absolutt alt som jeg må gjøre, på en haug post it lapper. Tror det ble sånn 50 lapper innen jeg var ferdig. Så var litt ting som måtte gjøres for å si det sånn. Og nå har jeg virkelig fått unnagjort veldig mye av det som måtte gjøres. En av tingene jeg er så glad for at jeg har fått gjort er å sette opp hyller og rydde ordentlig på lagerrommet. 

Der har det vært total kaos siden vi flyttet inn, og hver gang jeg skulle hente noen produkter måtte jeg få hjelp av Per Fredrik bare for å finne frem. Så det sier jo litt! Men nå er det helt strøkent der inne, og alt er sortert i bokser. Perfekt! Jeg har også fått gjort en hel haug andre ting jeg måtte gjøre. Men jeg må fortsette på resten av to-do lappene i morgen, for nå er jeg greit sliten og klar for taco fredag! 

Uansett, tenkte jeg kunne vise dere litt hva jeg har lagt ut på snapchat den siste tiden. Jeg pleier å legge ut masse små hverdagsøyeblikk der, så hvis du vil se enda mer av hverdagen min, selfies, og få vite når jeg legger ut nye innlegg, bør du følge meg. Heter stinablogg og alle som legger meg til får sett mystory. Det hender også at jeg åpner snapchatten min så dere kan sende meg snapchats! 

– Ha en fin helg dere! – 

9 kommentarer

Siste innlegg