Slik organiserer jeg mitt Walk in Closet

I går tok jeg en skikkelig opprydding på walk in closet mitt. Selv om det bare er 2,5 måneder siden Per Fredrik og jeg flyttet inn i huset vårt, har allerede walk in closet rukket å bli stappfullt. Da jeg bodde i leiligheten på Frogner hadde jeg veldig lite skapplass, så jeg måtte legge mye av klærne på loftet.

Så når jeg flyttet, ble alle klærne fra loftet med på flyttelasset, og lagt rett inn i walk in closet. Meeeen, det var jo egentlig en haug av de klærne jeg ikke akkurat likte lengre. Altså, jeg trodde jo at jeg hadde ga bort mye klær når jeg flyttet, i og med at det ble et par søppelsekker. Men tydeligvis ikke nok. (EDIT: jeg skrev feil, jeg kaster ikke klær, jeg gir de alltid til fretex)

Så derfor gikk jeg igjennom alle klærne på walk in closet, tok de ut og sorterte hva jeg skulle ha og hva jeg skulle legge vekk eller kaste. Jeg har sikkert flere hundre plagg, så dette tok en god stund. Men overraskende raskere enn jeg hadde trodd at det kom til å gå. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg fikk også sortert klærne skikkelig, og hengt alle fint, sånn at det ser 10x ganger mer ryddig ut i skapene. 
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Buksene har jeg et eget triks for å holde organisert. Jeg bretter de sånn at jeg ser alle buksene samtidig, så det er mye lettere å velge. Når man har 2 stappfulle skuffer med bukser, kan dette være en god ide så det ikke blir totalt kaos.. 
 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Smykkene fikk en liten touch up også, selv om jeg heldigvis hadde gått over de for ikke så lenge siden! 

Og endelig, ble jeg ferdig med å slå inn hvite knotter i skapene så de svarte hullene ikke syntes. 

Voilà! Et ryddig, organisert og mye tommere skap enn hva det var. Overraskende nok fylte jeg godt over en søppelsekk med klær. Så det ble en del bedre plass. Så nå er det plass til nye klær. Hehe! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

16 kommentarer
    1. hva gjør du med de klærne du ikke skal ha? kan du ikke ha sånn giwaway på noen klær eller selge til leserne dine? 🙂
      Hva heter dette walk in closethet for har og sett på ett som jeg vil ha:)

    2. Kaster du virkelig klær? Ser du ikke problemet med det i så fall? Hvorfor gir du ikke bort til fretex eller prøver å få gitt dem bort/solgt dem. Det er sikkert mange av leserne dine som kunne tenkt seg noen av klærne dine, så hvorfor ikke starte en tictail f.eks.? Håper virkelig ikke du kaster klærne i sølppla…

    3. Kan du ikke gi bort klærne til en leser? DT e sikkert MANGE som har lyst på klærne dine. Hadde ihvertfall blitt veldig glad hvis du gjorde det😘😘 hilsen din største fan, elsker bloggen din og leser den hver eneste dage❤️❤️❤️

    4. Håper virkelig ikke du kaster så mye klær… Gi til Fretex, Kirkens bymisjon, UFF, gi det bort på Finn eller selg det via bloggen! Det er mye bedre både for blant annet miljø også kan du jo få tjent deg litt penger eller gitt til folk som trenger det 🙂

    5. Kaster du klærne du ikke vil ha? Gi de heller bort til noen som trenger det! Bli med å redde miljøet❤️ Bare et tips altså💕

    6. Må også kommentere om du virkelig kaster klær? Vet blant annet om en bruktbutikk i Sandefjord som ville elska å fått mer klær!

    7. Når Stina sier kaste, så tror jeg hun mener kaste som i gi til fretex altså. 😉
      Har ikke noe med innlegget å gjøre haha, men hvirdan får man det sånn at headeren på bloggen vises på mobil, og okke bare en svart stripe med bloggnavnet liksom? :-/ Finner ikke ut av det!

    8. Er den rosa og blå skinnjakka fra shein? ^^ Har sett en skinnjakke derfra og synes fargene er så kule. Hvordan er de i størrelsen? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg