Perfekt sunn jobbsalat!

Etter å ha vært i Italia i sommer, ble jeg litt inspirert på kjøkkenet, og fant på en egen salat. Den ble så utrolig god, at jeg bare må dele oppskriften med dere! Denne salaten metter veldig godt, så den passer både til lunsj og middag.

Den tar heller ikke lang tid å slenge sammen, så denne rekker du å gjøre klar før du drar på jobb / skole om morgenen, og om du skulle være sulten når du kommer hjem fra skolen / jobben er den perfekt å spise da også! 

Dette trenger du:

♥ 3 never ukokt penne pasta

♥1 neve spinat

♥1 neve plommetomater

♥ Parmesan

♥ 2 – 3 skiver parmaskinke

♥ Litt pinjekjerner

♥ Basilikum

♥ Balsamico krem

Slik gjør du:

Kok pastaen som anvist på pakken. Deretter kjøl den med kaldt vann.

Skjær opp tomatene. Riv parmesan. 

Anrett i den rekkefølgen ingredienslisten er skrevet, og avslutt med balsamico krem på toppen. 


 

Håper det smaker! 

 

Følg meg på facebook for å se når jeg legger ut nye blogginnlegg

15 kommentarer
    1. Det så veldig godt ut!<3
      Jeg liker veldig godt juice oppskriftene dine, jeg har en juicer selv så det er veldig gøy å prøve de samme juicene som deg<3<3

    2. Åh! Er alltid på jakt etter nye salatideer. I årevis har jeg bare spist salat til lunsj på jobben. Og siden det er min jobb å handle inn ti lunsj skal jeg kjøpe det som mangler. Takk! Er det sukker i balsamico `n?

    3. Hei,jeg er veldig plaget med at foundationen blir litt sånn “tør” aktig atmed nesen, og deg vises sykt at jeg har foundationen på meg, og jeg lurte på om du hadde et tips til det 😀 Foresten så e du sykt flink til det du gjør og du e et godt forbilde ❤️

    4. Spiste noe lignende på en restaurant i Italia og det smaker veldig godt!
      Nå har jeg endelig en oppskrift og bruke. 🙂

    5. så veldig godt ut, men jeg lurer på om man kan bytte ut spekeskinken (Parmaskinken) m noe fisk, og pinjekjerner m noe annet?? Foreldrene mine kjøper omtrent aldri pinjekjerner, og jeg r pescetarianer selv. (En som ikke spiser kjøtt, men kan spise fisk og skalldyr)
      Takk for svar❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg