Trend alarm: Chokers

reklamelinker

Den siste tiden har “chokers” blitt utrolig “inn” blant moteguruer, som Kardashian søstrene og store bloggere / youtubere. Selv har jeg nesten ikke funnet noen kule chokers her i Norge, men da jeg var i Østerrike fant jeg endelig noen skikkelig kule! Chokers er jo veldig inspirert av 90 tallets trender, og jeg digger det! 

Siden jeg vil tro at jeg ikke er den eneste som syns det er vanskelig å finne noen kule chokers her i Norge, har jeg googlet en del rundt, og nå har jeg funnet en side som selger en haug utrolig kule chokers! De har også 20 % på alle varer (ikke salgsvarer), så her kan du spare mye penger!

Bare husk å bruke rabattkoden “Augusti20” når du kommer i kassa. Koden er bare gyldig noen dager til, så her må du være kjapp! Prisene på chokersene er også overraskende rimelige! De varierer mellom 84,- og 212,- kr  (inkludert rabatt). Linker til produktene er under bildene


1 – HER  /  2 – HER  /  3 – HER

4 – HER  /  5 – HER  /  6 – HER

7 – HER  /  8 – HER  /  9 – HER

 

Hva syns du om trenden chokers?

 

Følg meg på snapchat “stinablogg” for oppdateringer som ikke kommer på bloggen. 

10 kommentarer
    1. Hei
      Den røde toppen du har på deg på bildene digga eg. Er den fra Østerike eller Tyskland ? ☺☺
      Håper på svar☺☺☺

    2. Syntes det passer på veldi mange men jeg selv passer ikke så bra med det. Jeg syntes det er utrolig fint på deg og veldig mange andre men jeg er mere i den trenings stilen

    3. Du kunne vell ønske det ANONYM, så dere kunne være Goth venner…
      Stina er nydelig og det er morsomt at noen fortsatt slenger drit anonymt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg