Har instagram ødelagt snapchat?

Okey, hva skjer med at det har blitt mystory på instagram? Altså, for noen år siden var Vine ekstremt populært frem til instagram åpnet muligheten for å kunne laste opp videoer, kort tid etter raste Vine ned i popularitet, og nå er det nesten ingen som bruker Vine lengre. Nå som Instagram har åpnet mulighetene for å kunne legge ut mystory, er jeg spent på hvordan snapchat vil utvikle seg fremover.

Selv elsker jeg snapchat, og bruker det for å kommunisere med dere! I tillegg har de også alle mulige morsomme filtre, som redder selv det mest slitne trynet, og gjør at det ser faboulous ut (ja, jeg snakker om meg kl 23 om kvelden etter en lang dag med jobb). 

Men nå som mystory har kommet på Instagram er jeg veldig spent på å se hvordan det kommer til å bli brukt. Kommer man til å gidde og bruke det, eller blir det bare ting som er der, men som man ikke helt bryr seg om? Jeg testet ut mystory selv i stad, og syns det fungerte veeeeeldig likt som Snapchat sin. Så tja, da vil jo tiden vise om Instagram kommer til å utkonkurrere Snapchat slik som de gjorde med Vine. 

Hva tror dere? Har Instagram ødelagt Snapchat?

 

Følg meg på instagram  @stinablogg for daglige oppdateringer! 
Følg meg på snapchat “stinablogg” for oppdateringer som ikke kommer på bloggen. 

21 kommentarer
    1. Jeg tror personlig ikke at Instagram kan ødelege Snapchat. Snapchat er noe helt for seg selv, og for å ødelege det må man nok lage en app som er nesten helt lik bare bedre.

    2. Jeg begynte sånn særr å grine når jeg så oppdateringen;-; jeg har begynt å un-followe folk,fordi -d å se gjennom alle de storyene er noe dritt;-; takk for meg ~Elena

    3. Det er jo bare bra å kunne ha noe å legge ut sånn småting på, Instagram ødleger ikke Snapchat!! Herregud, det er jo ikke likt i det hele tatt (overtroiske ass)

    4. Synest det er litt dumt att instagram har den nye oppdateringen med mystory er jo litt rart att man plutselig kan ha mystory på instagram det er jo nesten det samme som å legge ut bilder det blir jo på en måte det da.Men Snapchat har jo fortsatt filterne og att man kan sende bilder der du kan skrive. Håper ikke Snapchat blir glømt.

    5. Du har ett poeng der 👍🏻 det er så kult att flere synes det samme om akkurat dette 👌🏻 men villa bare si att jeg er stor fan og skulle ønske jeg kunne møte deg en gang har lagt det til en vane og lese bloggen din hver kveld når jeg har lagt meg i senga du er rå kul og er deg selv takk for det leser mange blogger der folk ikke er demselv litt trist men elsker deg❤️😘❤️😘❤️😘❤️❤️😘❤️❤️😘❤️😘❤️😘😘❤️😘❤️😘❤️😘😘❤️😘❤️😘❤️❤️❤️😘❤️😘😘❤️❤️❤️❤️😘❤️😘❤️😘❤️😘❤️

    6. PS kan du lage en video som du leser noen fine kommentarer fra fans hvis du gjør det kan du ta med min jeg skal starte og hete p på komantarene så vet du att jeg er den største fanen din PS skrev den kommentaren over

    7. “Har Instagram ødelagt Snapchat?” Jeg synes faktisk heller at Snapchat har ødelagt Instagram.. siden Instagram aldri hadde kommet på idéen om mystory selv.
      Jeg har faktisk aldri brukt mystory på Snapchat selv om jeg har hatt snap i 4 år, så jeg kommer ikke til å bruke den på insta heller. 😉

    8. Du sier du jobber fra 0900-2100, hva gjør du på jobb hele dagen? Virker som det er viktig for deg å poengtere du jobber hele dagen, men kan virkelig ikke fatte å begripe hva du bruker hele dagen på…
      Om du tenker at å sminke deg/frokost/trening og er jobb, så ja, men da jobber jeg og 16 timer i døgnet…

    9. Min ærlige mening om dette er at jeg syns det er teit at instagram gjorde en slik forandring, jeg bruker ikke den mystory greia på instagram pr dags dato. Jeg liker best snapchat, og på snapchat kan du jo kommunisere med dine venner – selvfølgelig kan en det vel på instagram også, men jeg sier tommel opp for snapchat.

    10. Jeg synest det er noe dritt!
      De har jo kopier Snapchat helt!
      Jeg håper det ikke ødelegger Snapchat, da blir jeg i vertfall
      Kjempesur!
      Elsker bloggen din å vil gjerne også begynne
      Å blogge💕

    11. Det blir spennende å se va som skjer,
      men håper virkelig at Snapchat overlever presse😁.
      Også vil jeg si at jeg elsker bloggen din😘❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg