En sinnsyk dag!

Herregud for en dag dette har vært! Først begynte vi dagen grytidlig og stod opp 06:00 for å dra til Wacken sammen med Dragon Force. Deretter var det lydprøver og masse sånt jeg ikke har peiling på. Haha!

Kl 12:00 gikk bandet på scenen og på de siste sangene var Per Fredrik med å synge. Det var helt sinnsykt mye metallfans som kom for å se på. Vil tippe det var rundt 70’000, så det er ganske heftig mange!

Jeg kan ikke få sagt hvor stolt jeg er av kjæresten min som er så flink! Har filmet en god del fra scenen som kommer i en vlog på onsdag, så kan dere se hvor flink han er!

Etter konserten (som var helt sinnsyk rå) var det meet and greet der fans fikk møte Per Fredrik og bandet. Steel Panther satt også ved siden av og hadde meet and greet. Så jeg fikk møtt de. Utrolig kult siden de er et lættis band men veldig kult!

Men, noe som nesten er like sykt som at gutten min sang forran så mange, er at jeg fikk møte Dee Snider fra Twisted Sister. Det er et band jeg har vært ekstremt stor fan av i over 10 år. Så det var helt utrolig kult å møte han!

6 kommentarer
    1. Hehei!!
      Han er veldig flink😄😄
      Kan du prøve å finne ut om det er en Primark i Hamburg?? Føler det ikke er det etter tre kvarter med googling😰😰😰😰 Jeg skal dit på mandag så du er en engel hvis du finner det ut. Du er jo dronningen av Google så…. Hahahaha, neida, Ikkeno press men det hadde vært veldig fint😀😀😀
      Klem Kristine.❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg