En trend også Kylie Jenner følger

reklamelinker

Phew, for en dag dette har vært! Dette er vel første gangen jeg setter meg ordentlig ned forran pcen hele dagen. Men herregud så mye jeg har rukket å gjøre! Jeg har både vært i Oslo for å ta refill på vipper, og fikse negler. Når det kommer til neglene fikk jeg et stort sjokk, som jeg kan forklare litt bedre senere.

Men enden på visa der er at jeg må gå uten akrylnegler på neglene i 2 uker, så det suger helt insane mye. Som sagt, kan forklare dette litt mer senere. For her har jeg en stor advarsel til dere som fikser på neglene deres!

Anyways, på vei hjem fra Oslo tok jeg en skikkelig jobb session i bilen og fikk skrevet ned, eller brukt talefunksjon til å “skrive” opp over 20 ideer til ting jeg skal gjøre og skrive om. Så det var veldig nice! Med en gang jeg kom hjem spilte Per Fredrik og jeg inn en video sammen, der vi svarte på deres spørsmål fra snapchat, som kommer ut i morgen.

Og nå har jeg nettopp fått knipset en god del bilder til dere. Siden jeg reiser til Østerrike i morgen med gutten min på jobben hans er jeg ikke sikker på hvor mye jeg får tatt bilder til bloggen, så da tok jeg en del ekstra i dag.

Men, tenkte uansett at jeg kunne vise dere dagens antrekk. Disse skoene er jo til å dø for! Jeg bare elsker at fra at de er kremfargede til snøringen som virkelig skiller seg ut. Snøring på skoene sånn som det her er jo utrolig in nå, og blant annet Kylie Jenner har slengt seg på trenden. Og siden skoene er over knee varmer de faktisk litt, noe som er genialt siden det blir kaldere fremover! 

Sko – HER

Topp – HER

Shorts – HER

Kjede – Ukjent

Solbriller – eBay

 

Shop looken

    

 

12 kommentarer
    1. Så kule sko! Har et spørsmål til ukens spørsmål også:
      Lurer bare litt på om du og Per Fredrik krangler noen gang? Som du selv sier går dere oppå hverandre 24/7 så bare lurer, virker som dere har et perfekt forhold og at dere danser på roser haha! Det er jo selvfølgelig veldig bra det, men jeg vet jeg og typen har ofte småkrangler, men igjen “you choose your battles” så bare lurer litt 🙂

    2. Kjempe fint antrekk
      Hva bruker du å gjøre for å finne ideer å blogge om? Hadde vært gøy med et innlegg hvor du skrev om det.
      Du har en kjempe fin blogg Stina, stå på 🙂

    3. Veldig fint, den toppen kledde du skikkelig! Og creds til deg hvis du har kjørt til Oslo i de skoene!! 😉

    4. Kjempefine støvletter.
      Lurer på hva advarselen er. At du fikk noe neglsykdom kanskje. :-/ Neglene trenger jo å puste 🙁
      God tur til Østerike, da! 😀

    5. Hei du var kjempe pen og det er du uansett va søta❤️Bra du er deg selv👍🏻og kos deg i dag😍😍😍

    6. De skoene var veldig fine❤ Du kledde antrekket den var også veldig pen😍 Hvor lenge skal du være i Østerrike? Kos deg masse😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg