Aldri nok sko

Er det èn ting jeg tror jeg aldri kommer til å få nok av så er det klær, vesker og sko. Spesielt sko. Jeg elsker å ha sko i alle mulige farger, høyder og stiler. Alt ifra frynsete hippie sko, til boots med nagler og sko med glitter. Jeg vil ha alt! Jeg tror aldri jeg kunne klart meg med bare 2-3 par hæler. Da hadde jeg nok følt at jeg aldri hadde noe å matche klærne med.

Det er ganske morsomt, men flere av skoparene har jeg aldri brukt. Jeg bare har de i tilfelle jeg en dag skulle finne en anledning jeg vil bruke de. Men, det blir jo kanskje sånn når man har over 30 par høye hæler?

Er det en ting som er sikkert, så er det at jeg elsker å utvide skokolleksjonen min. Jeg klikket nettopp hjem enda et par, som jeg kan vise dere når de kommer. Herregud så fine de var! Men, jeg vil gjerne ha litt tips fra dere! Som regel ender jeg alltid opp med å kjøpe hæler på Nelly, da det er de som har størst utvalg av det jeg liker.

Men, jeg vil gjerne ha tips fra dere. Hvilke steder handler dere hæler? Kom gjerne med så mange tips til steder i kommentarfeltet som dere kan! 

21 kommentarer
    1. Hahahah, jeg føler sååå med deg! Jeg ELSKER sko!!😍😍 det har tydeligvis noen av jentene i klassen min forstått, for en gang var det en av dem som kom bort til meg og bare: ehh, kjøpte ikke du nye sko for sånn en uke siden???

    2. Jeg er din største fen jeg har lest bloggen din kvar dag jeg ser på dine video kvar dag jeg føller deg på snap jeg har prøvd å fått kontakt med deg kvar dag😇
      Det hadde betyd så MYE OM JEG KUNNE MØTE DEG EN DAG
      Du får min dag til å lyse opp

    3. Elsker også Nelly så skjønner hva du mener, ellers anbefaler jeg Zalando. Noen merker som du bør prøve er Steve Madden og Tamaris.

    4. Jeg vil anbefale Zalando, der har de også fri frakt og retur, som er veldig kjekt hvis skoene ikke passer😘

    5. Hei Stina!
      Dette har ikke noe med innlegget å gjøre men følte bare å si dette til noen jeg ser opp til❤️
      Jeg har eller hadde en jeg trodde var bestevennen min. Men nå har hun begynt å mobbe meg og stjele vennene mine.
      Jeg, hun og 2 andre venninner av meg skulle et sted og hun skulle kjøre. Men når jeg våkner dagen etter hadde de dratt uten meg og ikke sagt noe om det. Etter det later hun som ingenting. Mamma har prøvd å snakke med moren hennes men moren prøver å legge skylden over på meg.
      Sorry for at jeg skriver dette, men følte bare å skrive det til en så vakker jente jeg ser opp til. Leser bloggen din hver kveld. Tusen takk for at bloggen din hjelper meg gjennom tunge tider❤️

    6. Jeg også elsker sko!! Og er hele tiden på utkikk etter noe helt annerledes ifra det jeg allerede har. Da syntes jeg amiclubwear.com har mye bra 🙂

    7. hei stina eg bare lurte på om du kunne lage ein morgen rutine snart? du er så flink på det:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg