Slik fikser du etterveksten på sekunder!

// reklamelink

Når det kommer til det at jeg har farget håret svart, er det spesielt en ting som irriterer meg fryktelig mye. Etterveksten. Den jævla etterveksten. Siden jeg har tape extensions som jeg heiser hver 6.-8. uke kan ikke jeg bare slenge i hårfarge i hytt og pine. Så derfor ender jeg alltid opp med å måtte gå rundt med ettervekst. Spesielt de siste 2-3 ukene før jeg skal heise håret. 

Men, her om dagen leste jeg et genialt tips som jeg har lest hundre ganger før. Men faktisk aldri testet ut. Og det fikser etterveksten på 1-2-3! 

Toppen min finner du HER

 

Som dere ser på bildet under syns etterveksten ganske godt når jeg står i lyset. Ikke superlekkert akkurat. 

Men, takket være trikset jeg leste slipper jeg å tenke på dette lengre. Trikset er å bruke øyenskygge til å farge over etterveksten. Bruk en skygge som er så lik hårfargen din som overhodet mulig. Husk at den bør ikke ha noe shimmer, for da kan det se litt rart ut. Er litt usikker på hvordan dette fungerer om etterveksten er mørkere enn håret ditt, så her må dere prøve dere frem. Men om etterveksten er lysere enn håret ditt er dette trikset alfa omega! 

Bruk en kost til å påføre øyenskyggen på håret. Løft gjerne opp håret slik at det blir fylt godt med skygge langs hårskillen. Pass på at du står i lyset når du gjør dette, så du får dekt ordentlig. 

Og slik blir resultatet! Ganske kult ikke sant?

Sliter du med ettervekst? 
 

14 kommentarer
    1. Du kan også bruke litt maskara og gre forsiktig over 🙂 mange kunder som har begynt og gjøre dette 🙂 veldig fin nødløsning 😊

    2. WOW! For et bra tips:) har ikke farget håret, men hvis jeg hadde det, sp hadde jeg prøvd dette med engang:)/// du er DRIIIT pen😍

    3. TUSEN TAKK for tipset! Jeg har slitt med ettervekst
      kjempe lenge nå og jeg har ikke kommet på en løsning.

    4. Det der fungerer jo bare på hår som er mørkt, har du noen tips til de som har blondt hår med ettervekst? 🙂

    5. Genialt 😛
      Her har jeg en så ekstrem ettervekst at det føles helt for jævlig, men så har jeg farget håret blondt, å med mørk ettervekst ser det ikke bra ut, men så har jeg ikke orket å farge det da jeg er usikker på om jeg skal ha det mørkt eller om det fortsatt skal være lyst 😛 Men må få bestemt meg før bryllupet til tante i september 😛

    6. Jeg vil heller anbefale deg disse hårkur ene som det er farge i. De er ment til å bruke mellom frisørbesøk eller for å tone. Disse går ut etter noen vask avhengig av hvor lenge du lar de stå i. Jeg er veldig fornøyd.
      Jeg har brukt Revlon Professional Nutri Color Creme (fra blivakker)
      Jeg har kjøpt Grazette Colour Mask (fra blush), men har ikke fått testet denne ennå. Jeg synes ikke de er så altfor dyre, med din lønn så går nok prisen helt greit.
      Du kan vel ikke akuratt ligge i den hvite sofaen med øyenfarge i? :S
      Vet jeg har sett noe nytt på vita som man skal putte på etterveksten også 😊

    7. Jeg bruker dry shampoo fra batiste for å skjule etterveksten min, ( jeg er blondine da ) Og det fungerer supert for min del! Venninnen min bruker den samme bare for brunetter de gangene hun skulle trenge det, men er genialt de gangene det går for lang tid mellom frisørbesøkene 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg