Min morgen i minutter

I dag tenkte jeg å fortelle dere om hvordan min morgenrutine er, minutt for minutt. Syns alltid det er så gøy å lese hva andre gjør om morgenen, og siden dere så ofte spør meg om jeg kan vise dere morgenrutinen min, så skal jeg vise den minutt for minutt! 

08:00 – Alarmen ringer og Per Fredrik og jeg våkner. 

08:22 – Etter en god del slumring kommer jeg meg endelig opp av senga og inn i pysjen 

08:31 – Kjøkkenet er nettopp ryddet og havregrøten er igang med å lages.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

08:41 – Maten er endelig ferdig og Per Fredrik finner noe vi kan se på tv. Vi ser som regel alltid på Discovery eller Animal Planet om morgenen, og i dag ble det “hus i tretoppene” på Animal Planet. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

09:02 – Frokosten er ferdig spist opp, og jeg hopper inn i treningstøyet.

09:08 – På vei ut døren med Per Fredrik for en powerwalk ned til vannet

09:20 – Nede ved vannet og tar inn den fantastiske utsikten!

09:32 – Hjemme igjen og hopper rett inn i dusjen!

10:04 – Ferdig i dusjen og på vei inn i pysjen igjen. Herregud så lang tid jeg egentlig bruker i dusjen, haha! Sånn går det når man har langt hår som trenger hårkur. 

10:12 – På tide å lage morgenkaffen. Deretter er det rett inn på sminke / kontorrommet og begynne å sminke meg. Jeg ser alltid på Modern Family eller Family Guy på iPaden mens jeg fikser meg. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

10:56 – Endelig ferdig med å sminke meg, og nå er det bare å begynne og føne håret 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

11:15 – Endelig ferdig med å føne håret, og igang med å krølle det. 

11:21 – Ferdig med hår og sminke, og inn på walk in closet for å kle på meg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

11:33 – Da var dagens antrekk på, og jeg er klar for en ny dag!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så, som dere ser har jeg en ganske rolig og lang morgenrutine. Selvfølgelig er det ikke alltid jeg bruker like lang tid, men i dag tok det litt ekstra tid siden jeg vasket håret. Uansett, håper dere syns det var morsomt å lese om min morgenrutine! 
 

23 kommentarer

Siste innlegg