En mandagsperson

reklamelink

Uæh, dagen i dag har bare sust unna! Plutselig før jeg visste ordet av det av er klokken over 21, og jeg sitter enda inne på kontoret og jobber. Her har jeg forsåvidt sittet siden 10:00 i dag. I dag har jeg virkelig fått unnagjort en haug ting, og har blant annet planlagt uken så jeg virkelig er klar for å ta fatt på en ny uke. Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg er en skikkelig mandagsperson.

Jeg gleder meg alltid til mandager, for da sitter jeg med en ny uke forran meg som jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil med. Så jeg har alltid en vane (eller hva heter det egentlig?) at jeg setter meg ned og gjør unna alt på søndager. Får unna alt av mail, rydder i huset, og bare gjør helt klart til uka som kommer. 

Uansett, tenkte jeg kunne vise dere dagens antrekk. Fikk knipset noen bilder i solnedgangen i stad, og herregud så fint lyset er! 

Lik kjole i svart finner du HER, og lik kjole i beige finner du HER

Sko – HER 


Nå skal jeg jobbe bittelitt til, også tar jeg kvelden! Håper dere har hatt en fin helg, og er klar for en ny uke i morgen! Selv om jeg vil tippe at flesteparten av dere har ferie, og ikke merker så mye til om det er mandag eller fredag. Hehe! 

19 kommentarer
    1. Liker mandager bedre og bedre selv 😀
      Når du tar antrekksbilder ute, hvor går du? Jeg mener sånn for å ikke treffe på mennesker? Eller gjør det ikke noe for deg kanskje? Jeg leter etter steder selv hvor jeg kan ta antrekksbilder selv, men vet ikke helt om jeg tør. Ta med kamerastativet og kjøpe meg en sånn fjernkontroll til å ta bilder med. Jeg bor på Frogner, så føler at det er folk overalt, haha. Vet du bodde der før 🙂 Tips til noe sted rundt omkring der?

    2. Stina må si du ser så bra ut i det antrekket!! Men hvor har du kjøpt de skoene/boots fra? Elsket de og kjolen😍 Elsker bloggen din foresten❤️

    3. Hei hei! Leste ukensspørsmål nå nettop, og ville bare informere om at før hadde vi vaske hjelp, men hun STJAL penger av oss😱 Spesielt av oss ungene, for vi har jo det i sparegriser på rommet vårt. Så dere må være litt forsiktige😉👍

    4. Shit, dette var et av de fineste antrekkene du har brukt tror jeg. Er så lei av slike shortser, og puppetopper….

    5. Hei!
      Nå synes jeg antrekksbildene er blitt enda bedre, fordi du har så fin bakgrunn! Hvor er kjolen fra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg