Ukens spørsmål #119

Spiller du Pokemon Go? Og vist du gjør, hva synest du om det?
– Jeg testet det ut i Roma faktisk. Men jeg fanget bokstavelig talt en Pokemon også gadd jeg ikke mer. Jeg vil heller bruke tiden min på bloggen, enn på spill. Uansett så er jo ikke gaming helt for meg. Kan vel ikke huske sist jeg spilte noe annet enn Sudoku på flyet hjem fra Roma. Per Fredrik derimot. Han er helt hekta! 

Skal du og PelleK flere steder i Sommer?
– Det har vi ikke planlagt enda. Mulig vi tar en tur til et sted i Norge. Men utenlandsturer blir det ikke mer av i sommer. Det holdt i massevis med å reise til Roma! Hehe! 

 

Så gøy med Italia-tur, der var jeg også tidligere i sommer 🙂 Det var helt sjukt masse mennesker rundt Trevi-Fontenen når vi var der, hvordan klarte du å ta et så “tomt” bilde? Hahha 
– Det var veldig vanskelig, men jeg gikk nederst og fant en ledig plass rett forran fontena så jeg slapp å få med 2562 turister. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva er dine favoritt drinker ute på byen? Selv drikker ikke jeg så mye, og holder meg gjerne til en eller to faste drinker. Smaker som regel litt av kjæresten min hvis han tar en ny. Men har du noen drinker å anbefale?
– Min favoritt er definitivt strawberry daquiry. Den er så sinnsykt god! Eller så er også sex on the beach en god drink. Men som regel ender jeg opp med å drikke rusbrus eller øl, siden jeg kan drikke det av en flaske. 

 

Hvor mange TVer har dere i huset? Hahah
– Hehe, godt spørsmål! Vi har en i stua, en på soverommet, en på treningsrommet og en i studioet til Per Fredrik. Så 4 totalt. 
 

Deler du og per fredrik på husarbeidet? hvordan gjør dere det, og har dere faste dager i uka der dere vasker, støvsuger, vasker klær osv?
– Vi har hushjelp som vasker for oss, så vi trenger kun å støvsuge en gang iblant. Men klesvasken tar vi selv, så vi har hver vår skittentøyskurv så vi vasker våre egne klær. Når det kommer til sånne ting på hverdagen som å ta ut av oppvaskmaskinen og gå ut med søpla, gjør som regel den som har tid det.

Men jeg er veldig glad jeg har vaskehjelp, for herregud det hadde tatt altfor lang tid å vaske hele det huset her selv. De som vasker for oss bruker som regel 3-4 timer og de er 2 stykker. Haha! 

Tar Per Fredrik bildene av deg, eller tar du alle selv?
– De tar jeg som regel selv. Per Fredrik jobber ekstremt mye, også er jeg så vandt med å ta bildene selv fra før av, så da blir det mest naturlig at jeg tar de selv. Men, han er aldri vanskelig å be. Så han stiller alltid opp med en gang jeg spør om han kan ta bilder for meg. 

Syns du det er koselig når noen kommer bort til deg for å snakka, eller er det ubehagelig?
– Det kommer veldig ann på situasjonen. Er man ute på byen og noen fulle kommer bort er det i 99% av tilfellene veldig ukomfortabelt. Enten blir folk supersmiskete og skal være bestevenn, eller så skal de bable i hundre år om alle meningene de har om meg.

De gangene jeg er på byen er jeg der for å være med venninner, så det blir ikke så gøy da. Men til vanlig går det som regel alltid greit. Jeg kan vel ikke huske en eneste gang som noen har vært ufine når de er edru. Så om noen kommer bort for å si hei eller ta en selfie er bare hyggelig! 

 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

 

 

46 kommentarer
    1. Når du søkte leilighet tidligere, har du noen tips å komme med? Skal nemlig flytte til høsten og tar imot alle tips 🙂

    2. Jeg lurte på om du har vert på sprøkreise, og hvordan opplevelsen din ble. Har du isåfall en anbefaling av land og hvilket nettsted du kan bruke?

    3. Hvordan kan du ta bilder selv når du ikke trykker selv og hvordan får du kameraet til å stå så høyt oppe?

    4. Du sa at du tok de fleste bilder selv, men hvordan får du til det? Siden bildene er jo på lik linje med at det ser ut som om noen tar bilde for deg , hvis du skjønner

    5. Hvor er de speilene du har i huset. Synes jeg så en i husvloggen din på treningsrommet ❤ Elsker bloggen din !

    6. Kan du ha en til sånn der hat kommentar video?
      Elsker forresten kanalen din og du er forbildet mitt❤️

    7. er dere så late som må ha hushjelp? dere bloggere som tjener får jo alt opp etter øra, men vi som blogger og ikke tjener noe og er like bra de får ikke noe…

    8. Hei stian elsker bloggen din å lurte på om du skulle ha inkjøps video fra roma hadde blitt veldig glad om du svarte meg

    9. Hvilken foundation og pudder bruker du? Vet du hvor jeg kan få kjøpt nude leppestift og lipliner??💗💗

    10. Jeg skal flytte til høsten og lurte på om du kunne lage et innlegg eller noe sånt om hva som er lurt å tenke på i form av system/innkjøp av ting man trenger 😉

    11. Skal du ha flere storytime videoer? Likte virkelig godt den der du fortalte om din første hjemmefest!

    12. Er det ikke litt rart at dere bor sammen også vasker dere klærne deres hver for seg? Så et spørsmål i forgje runde om at dere hadde hver deres skittentøyskurv.
      Bruker per Fredrik sminke?

    13. Bestiller du mye klær fra Nelly? I såfall, er størrelsene på lik linje med andre butikker? (som; BikBok, Gina, Zara, H&M, osv.)

    14. Hei Stina! Hvilken etasje bodde du i da du bodde i leiligheten?? Haha, vet at d r litt rart spm men jaja😊 Elsker bloggen din!💗

    15. Hei. Jeg lurte på hvor mye du betalte for leiligheten i måneden?? Hvis du ikke ønsker å si det er det greit men var det mere dyrt eller billig?? Love u❤️

    16. Hei! Hvor har du kjøpt det jumpsuit lignende plagget du hadde på deg da du var med Spansketrappen og den toppen du hadde på på den dyre restauranten fra vloggen i Roma? 😊

    17. Hei Stina, jeg elske alt du gjør og jeg lirte på hvor
      man får de hvite ” greiene ” som du har i de fleste av
      skuffene dine, og hva de heter ??
      PS : håper du svarer, elsker deg ❤️❤️❤️

    18. Når ditt vanlige hår blir så langt som du vil ha det, kommer du da til å gi slipp på hair extetions? Elsker videoene din og bloggen din så mye! Du er dritflink!<3

    19. Hvilket wax for ansiktet (pannen) ambefaler du? Plis kan du svare på denne, er veldig redd for å velge feil

    20. Hvor finner du inspirasjon til interiøret til huset?
      Kunne du tenke deg å ha hytte der du er fra, en gang i fremtiden?
      Kunne du laget en video av din nighttime routine?

    21. Hei Stina!
      Elsker bloggen din💜 Men det er en ting jeg lurer på; når du sier at du skal gjøre klart for uka som kommer hva mener du da?! Har veldig lyst til å bli sånn “planlegger” jeg òg! Hehe

    22. Hei Stina!!
      Jeg har funnet en app som jeg synes du virkelig burde prøve.
      Denne appen heter Cute å er en shoppe app. Den selger ting til mye billigere pris enn vanlig så sminke blir ikke så dyrt!
      Håper du setter din mening om den på bloggen.
      Hilsen Anne.

    23. Hei Stina. Jeg og min familie skal snart til Berlin, så jeg og storesøsteren min gleder oss selvfølgelig sykt mye til Primark. Men jeg lurer på hva som er lurt og ikke lurt å kjøpe der. Spesielt angående løsvipper og sminke.
      Lurer også på hvilke anbefalinger du har til hva jeg burde prøve osv. På Primark 🙂
      Elsker deg og bloggen!!!

    24. Hei, jeg lurte på hvor du hadde kjøpt den greien på sminkerommet ditt hvor du hadde q-tips og sann bombulls-ting oppi?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg