Et nytt fenomen jeg er hekta på!

Liquid to matte lipstick er et nytt fenomen på sminkemarkedet, og jeg må si at jeg er helt in love! Kjendiser som Kylie Jenner og Jeffree Star har gitt ut kolleksjoner med egne liquid to matte, og jeg vil tro at de fleste av dere har sett mange av disse florere rundt på nettet. Spesielt instagram.

Selv har jeg prøvd en del forskjellige fra diverse merker, og nå nylig kjøpte jeg et par stykker på Lime Crime, som jeg vil vise dere. Fargene er litt sterke, så jeg tror nok ikke jeg kommer til å bruke de 24/7. Men absolutt en kul ting å bruke en gang iblant! 

Lime Crime #faded

Lime crime #cashmere

Kule ikke sant? Noen av dere som har testet liquid to matte trenden? Hva er deres anbefalinger, og dislikes? Fortell meg gjerne i kommentarfeltet! 

19 kommentarer

Siste innlegg