Rørt til tårer

Endelig fredag og helg! Denne helgen blir virkelig sosial! I dag kommer hele familien min for å grille her, så det blir veldig koselig! Søsteren min tar også med tantebarna mine, som jeg ikke har sett på evigheter, så det blir ekstra koselig å se igjen de.

Syns det er så deilig at det endelig er ordentlig fint vær igjen her i Norge, for da kan man liksom grille og kose seg ute. 

Bluse – Cubus  //  Skjørt – Kjøpt i Italia  //  Sko – Nelly  //  Smykke – Kjøpt i Italia 

I morgen skal Per Fredrik og jeg i bryllup til storesøsteren hans. Så det blir også veldig koselig! Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg sikkert til å bli så rørt at jeg feller noen tårer. Aner ikke om det er fordi jeg har blitt voksen eller hva greia er, men jeg blir bare så utrolig rørt når jeg ser fine øyeblikk.

Nesten hver Modern Family episode blir jeg rørt til tårer, rett og slett fordi det er så fint og koselig! Veldig merkelig egentlig. Fordi jeg var aldri sånn før. Hmm, noen av dere som har blitt sånn også? 

13 kommentarer
    1. Da jeg så overskriften trodde jeg det
      handlet om terror angrepet for fem år siden.
      🌹22.7.2011🌹
      Men fint innlegg, håper du koser deg i
      bryllupet og med å grille.

    2. Har det sånn, jeg også.😊😁så pen du er stina!❤❤kan du ha en ny “morgen rutine” på youtube igjen snart…?☺😉😊❤💞

    3. Jeg har også begynt og felle tårer mye lettere enn før, haha. Jeg vet heller ikke hvorfor jeg gjør det. Du må kose deg masse i morgen.

    4. Hei stina. Mener å huske at du har nevnt at du liker Jeffree Star. Jeg bare lurte på hva du tenker om alt det styret rundt han om dagen. Hvis du ikke har sett noe av det, så blir han anklaget for å mobbe fans, være rasistisk, blokkere folk som ikke roser han osv. Det er masse om det på youtube hvis du vil se videoer om det selv 🙂 Hadde vært kult å høre dine tanker om det 🙂
      Jeg synes du kledde den leppestiften btw 😉

    5. Haha! Nok en “lure-overskrift”. Trodde nesten du skulle nevne terrorangrepet i Oslo og utøya som skjedde for akkurat 3 år siden, med tanke på at halve Norge antakelig er rørt til tårer i dag. Men, bryllup er jo selvfølgelig enda rørende… 😉

    6. 22 juli var grusomt, men er det vits i å dra det frem til enhver anledning, selv om det var 5 år siden det skjedde? Skal ærlig innrømme at jeg ikke har tenkt så mye på det selv, men har all respekt for de involverte og pårørende. Man må få lov til å tenke på noe annet også, og i dette tilfellet var det snakk om bryllup. Tviler sterkt på at overskriften var ment til å lure noen.
      Bryllup er ganske rørende ja 🙂 Vakkert og overveldende 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg