Seightseeing i Roma!

Heisann fra Roma! Nå har vi gått rundt og utforsket byen i hele dag, og er innom hotellet kjapt for at jeg kunne skifte til litt mer komfortable klær + at vi ville slappe av litt. Vi har rukket å se veldig mye allerede! Vi har blant annet sett Trevi fontenen, som var helt hinsides fin! Altså, jeg har sett massevis av bilder av den fra før av, men bildene viser ikke hvor stor fontenen egentlig er. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bygget rundt fontenen er så utrolig fint, og det er utsmykninger overalt! Vi måtte rett og slett bare sette oss ned litt for å se på hvor flott det er! 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Når vi er på tur pleier vi alltid å spørre servitører og lignende om de kan ta bilde av oss. Men her i Roma er det så sinnsykt mye mennesker at det er helt umulig! Flaks at det var haugevis av mennesker som selger selfiestanger overalt, så det ble mye lettere å knipse litt bilder!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter masse seightseeing satt vi oss ned på en fortausrestaurant som lå midt i en veldig befolket smal gate. Der fikk vi masse rødvin, som var helt sinnsykt god, og lasagne. Syns alltid det er så spennende å sitte et sted der det går forbi så mange mennesker. Altså, det finnes så mye forskjellige mennesker at man vet ikke hvor man skal gjøre av seg.

Alt fra afrikanere som kommer i skikkelige afrikanske kostymer og skal selge trefat til sigøyner damer som kommer bort og lar deg kose med fuglene hennes. Se bilde på Per Fredrik sin instagram @realpellek så skjønner dere hva jeg mener med fuglene. Haha! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Uansett. Nå skal vi ut igjen, og se på Colosseum. Kjenner jeg gleder meg veldig til å se hvordan det ser ut, og bare oppleve Roma enda mer! 

12 kommentarer
    1. Hei! Kanskje litt rart å spørre i dette innlegget, men hvordan holder du håret ditt så fint? Jeg vet St du har tape extensions fra luxushair og det har jeg også, men dagen etter jeg satte det på vaska jeg det med vanlig shampoo og balsam, og det ble helt ødelagt og tørt. Har prøvd mange produkter som skal gjøre håret glatt og ikke så frizzy men det funker ikke..hva kan jeg gjøre? Er desperat!! Håret mitt er helt ødelagt og tørt!! +slitt.. Og bare etter 1dag og 1vask! Blir kjempe glad for svar 🙂

    2. hei Stina! håper du har det gøy å koser deg i Roma. Men det er en ting jeg lurer så veldig på, når du postet den house tour . Hvor er det PF har klærne sine?
      Elsker deg<3

    3. CIAO
      Kastet du en mynt i Trevifontenen ??? Det bringer lykke og haha… abbiamo bisogno di soldi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg