DIY: Marmor spisebrett

Okey, jeg kan være den første til å innrømme at jeg har fått veldig dilla på DIY marmor prosjekter. Av en eller annen grunn syns jeg bare at alt ser så mye finere ut når det er marmor på det. Så siden ikke alt finnes i marmor, syns jeg det er like greit å gjøre om vanlige ting til marmor look.

Den siste tingen jeg har gjort om nå, er dette serveringsbrettet. Og herregud så fint det ble! Måtte bare dele det med dere! Så har dere et lite tips til hvordan dere kan stæsje opp gamle og kjedelige serveringsbrett. Veldig passende, nå som det er sommer, og man gjerne bruker det en del når man har grilling og fester! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ganske kjedelig før, eller hva?
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Brukte kontaktplast fra Panduro og plasserte det enkelt oppe i serveringsbrettet. Siden plasten er selvklebende, sitter den godt uten at jeg må feste den fast! 
 

10 kommentarer

Siste innlegg