New in from Nelly

For noen dager siden klikket jeg hjem noen nye klær fra Nelly, som jeg bare måtte ha! Eller, måtte og måtte. Ville ha, heter det vel. Jenter, dere vet hvordan det er. Right? Hehe! Uansett, i går kom pakken, så da tenkte jeg å vise dere det jeg fikk i posten! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvit topp som er perfekt til sommerfest – HER

Sko som er utrolig komfortable, og passer til alt – HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Utrolig fin og søt sommerbluse! Men, dessverre utsolgt allerede!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole som passer like godt til jobb som fest – HER

Sko – HER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg prøve å komme meg igjennom resten av to-do listen min for i dag. Den er lang for å si det sånn! Har allerede fikset en ny header på youtubekanalen min, sendt fakturaer og planlagt uken som kommer. Så nå er jeg klar for lørdagskvelden! 
 

19 kommentarer
    1. Spørsmål til ukens spørsmål: Du sa i et innlegg, at du måtte ha livvakt de to siste ukene i Oslo. Hvordan fungerte det? Hyret du inn en fra et selskap?

    2. Kjøp deg heller et par nipplecoversog, kast bhen! Slike topper er vanskelige å style ikke-trashy, og med bh blir det enda vanskeligere 🙂

    3. til ukens spm: Har fulgt deg en god stund på bloggen. Helt siden du bodde i kollektiv. Du fortalte alltid at alt var så fint og flott der, helt til du flyttet inn i leilighet på Frogner. Da fortalte du at det var helt jævlig osv. Og det samme gjorde du nå som du har flyttet i hus. Hvorfor forteller du oss sånne ting i etterkant?
      I videoene dine med per Fredrik så virker du annerledes enn i dine egne med bare deg. Er du forskjellig i forhold til personene du r med eller føler du at du ikke kan være helt deg selv ved per Fredrik enda?
      Disse kmt var ikke for å være frekk eller negativ. Bare 2 spørsmål jeg har lurt på. og unnskyld vist du tar det nært.

    4. Hei! Hvor lang tid tok det fra du bestilte varene til de kom? Har nettopp bestilt noen klær på nelly selv, og har lest flere steder at det tar så lang tid før man får varene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg