Dagens antrekk

I går fikk jeg denne utrolig fine jumpsuiten i posten fra eBay. Jeg har nesten aldri kjøpt noe klær derfra, fordi størrelsene er litt vanskelige, da de nesten aldri har xs. Men jeg tok en sjans på denne i small, og den passet veldig bra! Og herregud så fin den er! Så når endelig solen tittet frem i dag, måtte jeg slå til og bruke den når jeg skulle avgårde.

Jeg har nemlig vært en tur innom både Drammen og Oslo i dag. Siden jeg setter på vipper i Oslo, tok jeg en tur innom Drammen på veien så jeg fikk møtt Victoria en tur. Siden det er et stykke å kjøre til begge stedene, er det jo genialt å benytte sjansen når man først kjører forbi!

Uansett, lovte dere jo litt antrekksbilder på snapchat (stinablogg), så her kommer de! 

Michael Kors – Veske

eBay – Jumpsuit

Nelly – Sko

Gina Tricot – Solbriller

Daniel Wellington – Klokke

Bik Bok – Kjede 
 

25 kommentarer

Siste innlegg