Dette må jeg alltid ha i veska!

Okey jenter, jeg kan virkelig ikke være den eneste som alltid må ha med meg en veske stappfull av alt mulig ting som jeg virkelig “trenger”? Vel, jeg tror nok det er et fellestegn ved mange av oss jenter at vi alltid må ha med alt mulig i veska vår.

Derfor syns jeg alltid det er så gøy å se hva andre jenter har med seg i veskene sine. Da får man liksom litt tips til hva man alltid bør ha med selv! Jeg vil tippe at jeg ikke er den eneste som liker å se innholdet av andre jenters vesker, så derfor tenkte jeg å vise dere hva jeg pleier å ha i vesken min! 

Solbriller – Jeg er utrolig sensitiv til lys, så om jeg glemmer solbriller er det helt krise! 

Parfyme – Okey, er det bare meg, eller blir jenteparfymer borte utover dagen? Jeg må i alle fall alltid ha med min om jeg skal være borte en del timer, så jeg kan spraye på litt ekstra! 

Concealer – Jeg er dessverre ikke en av de som har perfekt hud. Så derfor har jeg alltid med concealer, i tilfelle foundationen begynner å gli utover, og jeg trenger en touch up!
 

Headsett – Om jeg skal et sted alene, spesielt om jeg skal ta kollektiv transport, er det helt krise å glemme headsett! Finnes det noe mer kjedelig enn å sitte på toget 2 timer uten musikk? Også skal det sies at jeg alltid må ha med headsett så jeg kan sende talemeldinger frem og tilbake med kjæresten min.

Kamera – Som blogger er det viktig at jeg alltid har med meg kameraet mitt. Plutselig skjer det noe jeg vil blogge om, og da må kameraet være der

iPhone – Den må alltid være med. Tror jeg er litt for avhengig av iPhonen min. Må ha den med om jeg bare skal hente vann på kjøkkenet hjemme.. 
 

Håndkrem – Jeg blir alltid så utrolig tørr på hendene, så håndkremen må alltid være med! 

Lader til iPhone – Jeg elsker å ha skjermen på full styrke, så iPhonen min blir alltid tom for strøm etter bare noen timer. Derfor er det genialt at jeg bruke portabel lader, så kan jeg bare legge iPhonen i veska mens den lader! 

Pudder – Av en eller annen grunn blir jeg ofte veldig shiny i huden utover dagen. Så da må jeg alltid med litt pudder og en pudderkost for å touche up! 

Lommebok – Sier seg vel selv. Men altså, se så fin den er! Elegant og stilren. Love it! 

Solkrem – Viktig nå som det er sommer! 

 

 

Hvilke ting må du alltid ha med i veska de?

25 kommentarer
    1. Æ har den samme powerbank’en som du har dær, den rosa fra Clas Ohlson.. men me min telefon så e powerbanken fri førr strøm før telefon e opplada vess telefon hadde vældi lite strøm.. lade æ den når telefon e på 50% dærimot så får æ lada den tell 100%.. Har du det likkens? 🙂

    2. For å være ærlig bruker jeg aldri veske. Tror jeg knapt eier 1, kanskje 2. Men aldri i bruk. Jeg tar telefonen, lommeboka, nøkler og snusen med meg, putter det bare i bukselomma / jakkelomma. Så trenger jeg aldri å “drasse” med meg veska overalt. Har rett og slett ikke bruk for det 🙂 men nå bruker jeg heller ikke sminke, så “trenger” ikke noe ekstra stæsj med meg.

    3. Vi har veldig mye av det samme, Hehe! Men jeg må alltid ha med en vifte, fordi jeg er i syden nå, og da sier det litt seg selv haha. Jeg har alltid med en vannflaske, i tillfelle jeg blir tørst der hvor jeg befinner meg, uten å bruke penger på vann jeg har masse av.

    4. Jeg vet at dette er litt ut av tema, men jeg har kjøpt sånn lys fra IKEA til å henge rundt speilet. Jeg hvet bare ikke hvordan man fester dem på, hvis du forstår hva jeg mener. Monterte dere det opp selv?

    5. Tusen takk for tipsene. Men det er litt irriterende at du skal skrive iphonen istede for bare tlf/mobil. Liksom, du mener ddet sikert ikke sånn, men for folk som ikke har rå til iphone, kan det virke veldig skrytende osv…. jeg skbønner at du er stolt av den da. Iphone er bae…

    6. Prøver å ikke drasse med meg så mye, særlig på sommeren. Men jeg må alltid ha med en flaske vann, lypsyl, nøkler, mobil, lipgloss, kamera og visakortet. Noen ganger har jeg også med en bok/avis, lipliner og lommetørkler. Haha.

    7. På Snapchat så postet du en story om at vippene dine var on fleek igjen, er det vippe extention du har satt på selv, eller drar du til et sted. Hvis du drar til et sted, kan du har du noen steder å anbefale? ☺️

    8. bruker ikke ha med meg veske, bare jeg har mobilen min å bankkort så er alt bra.
      fin veske foresten 😀

    9. Jeg elsker blogger din . Den er bare så full av tips og jeg elsker den.
      Det jeg har med i veska er:
      -solbriller
      -lepomade
      -telefon
      -solkrem
      Jeg bare elsker bloggen din og du er mitt aller største idol. Elsker bloggen
      og alt du driver med .
      😇

    10. Jeg tipper den powerbanken er fra Glitter. Bruker du lederen som fulgte med eller en annen? Jeg har iPhone 6, men ledningen passer tydeligvis ikke..

    11. Men i din forje video sa du at du alltid måtte ha med deg pinsett tip vippene dine❤️ Elsker deg! Du er så nydelig

    12. Du burde også ha tampongerbind som du plutselig skulle få mensen, er veldig pinlig for jenter når man ikke vet så har man plutselig en liten blodflekk på buksen. Er ikke alltd like greit for oss jenter, det er veldig pinlig når sånt skjer! <3 Elsker forresten bloggen din helt sykt!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg