Umulig å finne riktig

Vet dere hva som er baksiden med å jobbe som blogger? Vel, en av de er at jeg ofte blir sittende å se igjennom haugevis av nettsider for å finne inspirasjon, og altfor ofte ender jeg av en eller annen grunn opp på shoppingsider. Så nå har jeg nettopp brukt den siste halvtimen på å klikke hjem et par nye sko, litt sminke og noen nye topper.

Altså, man skulle tro at jeg hadde nok av klær, i og med at jeg har et helt rom fullt av de. Men neida, får tydeligvis aldri nok jeg! Og når det kommer til sminke. Altså, jeg har sikkert 200 leppestifter (uten å overdrive) men av en eller annen grunn finner jeg aldri den rette. En som er perfekt matte, i den perfekte nude nyansen, som er hverken for lys eller for mørk. Den er mission impossible å finne. Tro meg, jeg har prøvd 200 ganger. Meeen, for håpe jeg klarte å finne en nå da! 

Uansett, tenkte jeg kunne vise dere antrekket jeg hadde på meg i dag! Det er litt business men samtidig litt casual. Akkurat en perfekt kombinasjon for meg! 

Inneholder reklamelink

Blazer – Zara

Bukse – Cheap Monday

Genser – Nelly

Veske – Michael Kors

Sko – Primark 

 

Noen flere som har samme problemet som meg forresten, når det kommer til leppestifter? Haha! 
 

26 kommentarer
    1. Ja, har det samme problemet når jeg skal kjøpe mørk rose og nude lipstift! Jeg bruker kun cocco cream fra maybline. Jeg kjøpte den når du anbefalte den en gang! Har brukt den alltid og kan ikke finne en annen nude lipstift som passer min hudtone. Når der gjelder mørk rose blir jeg skuffet hver eneste gang og kan ikke finne den rette 😑

    2. Heia Stina veldig fine bilder og du har utrolig fin stil.
      🙂 Jeg har samme prob.. som du fordi jeg ser meg i speile å tenker hva skal jeg ha på meg? Hvordan klær? Og videre men når jeg går innom bloggen din å ser bilder av hva du bruker å gå med å hvordan du setter klær sammen å fargene matcher vest du skjønner hva jeg mener. Så finner jeg liksom ut av det du har gjort med fargene så gjør jeg å det bare med litt andre klær:):)
      Hvordan finner du ut av hva du tar på deg om morren?

    3. Har bare en desverre, men allikevel har jeg funnet den perfekte den er et blinkskudd den er fra Isadora. Har et problem med dyre leppestifter vet du hvor man kan få litt billigere men med god kvalitet? Elsker blpggen fin den er helt elsk! ❤❤❤

    4. Jeg orker ikke engang å starte med å finne den rette leppestiften. Så eier egentlig ingen, haha. Forresten så var den ”inneholder reklamelink” skriften såpass liten at den var vanskelig å lese på pc, kanskje du skal vurdere å gjøre den større neste gang 🙂

    5. Kjempe fint antrekk 🙂 Jeg syns selv det er vanskelig å finne leppestift, føler jeg ikke passer til å gå med det, også finner jeg en jeg føler ser bra ut men den er ikke sånn som jeg vil at den skal være 😛

    6. Jeg anbefaler Lime Crime sin liquid lipstick i fargen “cashmere”. Eller egentlig bare liquid lipsticks generelt- de ser så utrolig fine ut på leppene, varer lenge og er helt matt. Men Lime Crime er virkelig å anbefales!

    7. Anbefaler deg lipkit fra kyliecosmetics, det er faktisk ikke oppskrytt. De er perfekt matte og sitter så godt på. Du burde prøve 🙂

    8. Jeg kom på en kul video idé Stina! Du ser for deg livet i 10 år frammover, hvor mange barn du har, hva du heter, mann, hvor du bor også forteller du morningeoutine ogsånt og hvordan hverdagen er osv. Du skal skildre dette i tre faser: supert, ok, og ikke så bra. Kult!!!!!

    9. Jeg ønsker meg disse videoene: vlogger, a day in my life, morgenroutine (kveldsrutine) mat video ( du lager mat du liker) og house DIY (mange DIY som du lager til huset) P.S jeg elsker bloggen din!!

    10. Honeylove fra MAC er min favoritt, den er både matt og nude. Dersom du syntes den blir for lys kan du eventuelt se på Spirit, den har litt mer brunt i seg men er fortsatt helt nydelig:)

    11. Åh det antrekket var skikkelig fint! Jeg kjøper av en eller annen grunn nesten alltid mørke jeans, men disse var skikkelig fine! 🙂

    12. Sykt fint antrekk! Også lurte jeg på om du kunne vise i et innlegg det du kjøpte når du har fått det:)

    13. Jeg finner heller ALDRI den rette lepomaden, mamma klager på at jeg har for mange.
      Har ikke akkurat 200! For det hadde vært litt rart for jeg er bare 12.

    14. Jeg sliter selv med å finne noe som passer meg som er mørk, men Mac hadde noen fine matte leppestifter som er gode!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg