Den perfekte sunne sommerdrikken!

Har dere hatt en fin start på uken? Det har virkelig jeg hatt! I går kveld satt jeg meg ned og planla uken, og mens jeg søkte litt rundt på nettet etter inspirasjon fant jeg en oppskrift på Pinterest som jeg bare måtte teste ut i dag. Den ble så bra, at jeg bare må dele den med dere!

Oppskriften er på vannmelon lemonade. Det smaker litt som vannmelon brus, bare at denne er helt naturlig, uten tilsatt sukker eller aspartan eller noe sånn surr. Her er det bare frukt og boblevann! Og det er så godt! Denne passer perfekt til grillfester, jentekvelder, eller bare til hverdags om du vil ha noe sunt og godt å drikke! 

Det du trenger er: 

– 1/2 vannmelon

– 1 sitron

– 5 dl sprudlevann. Har du ikke dispenser selv hjemme, fungerer farris perfekt!

– Isbiter



OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hell lemonaden oppi et glass sammen med noen isbiter, og pynt gjerne med fine sugerør! Tips; Bruk gjerne vannmelon skallet som punsjbolle, hvis du skal servere til flere! 
 

Håper det smaker!

21 kommentarer
    1. Hei Stina 🙂
      Jeg bare lurte på en liten ting; har du vokst av deg det å måtte være med venninner hele tiden? Jeg er ett år eldre enn deg, og jeg føler jeg ikke har behov lengre for å være med venninner hver eneste dag nå… Lurer på om dette gjelder deg også, hehe. Hadde vært fint om du kunne skrevet et slikt innlegg en gang, om venninner osv 🙂 Fast leser av bloggen din!

    2. Dette så skikkelig digg ut og må testes ut! Fikk også skikkelig sommerstemning av disse bildene, du er så flink med foto!(og å blogge generelt) 🙂
      Ha en fin kveld videre fine deg!<3

    3. Hei i kveld så jeg deg og Per Frederik når dere skulle på restauranten og spise,jeg gikk bak dere da.Dere var veldig søte å hold hender😍Du så meg ikke da,men det var skikkelig gøy å se deg.Jeg har forresten også spist på den restauranten før.Klem

    4. Hei Stina!
      Den drikken der så og hørtes helt fantastisk ut!!😱
      Jeg blir så glad og motivert av både din youtube kanal og blogg, alt det du skriver og reflekterer får meg til å tenke og få masse ideer om hva jeg kan gjøre på min blogg og youtube kanal😊, du må stå på med det du gjør, for er det noe du virkelig kan og brenner for så er det nemlig blogging og ikke minst youtube😃💎

    5. Haha, i natt hadde jeg en drøm. Husker ikke helt hva som skjedde, men du og Per Fredrik var i vert fall nede på rommet mitt.😂 Vi satt i senga mi og spilte kortspill med noen andre. Vi ble gode venner, gøyeste drømmen jeg har hatt på en lang stund😅
      Maria, Stavanger

    6. Har hatt en fin start på uken, ja 🙂
      Så digg den drikken så ut 😀 Nam nam! Perfekt sommerdrikke, ja 🙂 Elsker hjemmelagde sunne drikker :)))

    7. Hei Stina!
      Har dere noen planer om hva dere skal gjøre om dere får barn, med f. eks huset deres? Har dere noen ekstra soverom?

    8. Jeg elsker bloggen din, YouTube kanalen din og sefølgelig deg😂❤️
      Jeg skal skjøpe hair extensions. Og lurte på om du hadde typen keratin, tapehair eller noen aen type? For det sitter sikkelig fint på deg å vet jeg har lest at det varer lenge å er bra kvalitet. Og hvor har du kjøpt dine?
      Er sikker på allt dette står i innleggene dine. Men jaja. Jeg spør uansett, jeg.😂😂👍🏻😉

    9. men når du mener faris, mener du du da med smak eller den uten smak?
      det så super godt ut, så dette må prøves så fort som mulig når jeg får tid og har det man trenger <3
      elsker når du kommer med slike oppskrifter på sunne ting her på bloggen så det må du fortsette med <3 <3
      har du funnet på den selv eller har du funnet oppskriften på nettet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg