Slik ble sminkeskuffen 10x finere!

I dag kom jeg på en liten do-it-yourself idè for å gjøre sminkebordet mitt litt finere. Som dere vet kjøpte jeg et nytt for en måned siden. Og det er jo utrolig fint å se på! Eneste som har vært litt kjipt er at skuffen inne i er brun, så da kan det fort se litt mørkt og skittent ut. Men i dag kom jeg på en idè for å fikse det! Nemlig, å legge marmor plastfilm i bunnen av skuffen, og det ble så fint! 

Slik så det ut før. Ikke veldig fint med brunt underlag i skuffene! 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så da var det bare å tømme skuffen, måle opp plastfilmen og skjære den til. 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og til slutt plassere den fint nede i skuffen. 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og slik ble resultatet! Stor forskjell ikke sant? Det gir liksom den lille ekstra detaljen sminkebordet mitt trengte for å bli perfekt! 


Sminkebordet, fordelerne og lysene er forresten fra IKEA. Plastfilmen er fra Panduro
 

Hva syns du? Fint ikke sant?

 

Følg meg gjerne på snapchat “stinablogg” for å se når jeg legger ut nye blogginlegg + glimt av hverdagen! 

54 kommentarer

Siste innlegg