Ukens spørsmål #116

Kan du skrive et innlegg om “triksene” eller “hemmeligheten” til et godt og trygt forhold? Hva du syntes er viktig, og hva du mener man kan forvente av hverandre. Vet at det ikke er noen hemmelighet, hva er det som gjør at du og Per Fredrik har det så fint sammen?
– Hmm. Kan vel kanskje skrive et innlegg om det. Men jeg tror det aller viktigste er at man er snill og forståelsesfull mot hverandre, også at man er ærlige med hverandre. Da får man det så utrolig bra sammen. Fortell meg gjerne om dere vil at jeg skal lage et innlegg om dette, så skal jeg prøve å få til det!

Hvordan er det å jobbe hjemmefra?
– Det er for det meste helt fantastisk. Jeg bestemmer når jeg skal jobbe, og jeg trenger ikke å sitte i bilkø for å komme på jobb. I tillegg er det ekstra koselig at Per Fredrik også jobber hjemmefra, for da får vi sett hverandre enda mer! Men, det har selvfølgelig en downside. Og det er at man må være veldig streng med seg selv, så man ikke ender opp med å sove til 13 og jobbe 2 timer. 

 

Har du noen gang tenkt på hvor mange barn du vil ha?
– Tja. Hvis jeg i det hele tatt skal ha barn, tror jeg 2 barn er midt i blinken. Da blir det ikke for mange barn, pluss at de kan leke med hverandre. Selv har jeg en storesøster, og er veldig glad for at jeg hadde henne da vi vokste opp. Hadde nok kjedet meg veldig mye uten henne!


 

Hvor gammel var du da du startet med blogging?
– Jeg var 17 år. Så har holdt på en god stund! (er 23 år nå)

 

Bruker du enda redigeringsprogrammene som du tipset om for en stund siden pixl.com osv? Eller har du ett annet du bruker eller noen andre du anbefaler til å fikse bildene?
– Jeg bruker nesten kun adobe lightroom. Det fungerer så utrolig bra, og gjør bildene så fine! Bruker picmonkey når jeg skal lage thumbnails for å legge på tekst og ikoner.

 

Har du normalt svart hår? Eller har du farget det ekte, er det sånn at familien din har svart hårfarge?
– Mitt naturlige hår er medium brunt. Både moren og faren min har medium brunt, så har arvet det fra dem.

Besøker du ofte familien din i Hokksund? Og hvor lang tid bruker du fra Sandefjord og til Hokksund?
– Jeg prøver å besøke de så ofte jeg kan. Men rekker dessverre ikke så ofte. Men drar alltid innom når jeg er i Hokksund for å fikse håret mitt, hehe! Det tar forresten ca 1,5 time fra Sandefjord til Hokksund.

 

For en god stund siden så jeg at du var med i musikkvideoen til pf, har den kommet ut og hvor kan man se den?
– Jeg var kun med på innspillingen og hjalp til backstage. Så er ikke med i selve videoen. Men den har kommet ut, og du kan se den HER. Flinke kjæresten min!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hvordan fikk du dine første sponsorer? Hadde du da mange lesere per dag?
– De kontaktet meg. Jeg hadde vel 1000 unike lesere om dagen på den tiden, om jeg ikke husker feil.

 

Hvor mye kosta den store grå Michal Kors veska?? Og vet du forskjellen på ekte og fake??
– Den kostet 3400,- kr om jeg ikke husker feil. Det lureste er å kjøpe på en Michael Kors butikk, da vet man at man får ekte vare. Anbefaler dere å holde dere unna shady nettsider som gir dere merkevesker til en billig penge. Da er de som regel fake. Alt som selges i typiske jalla-sydenbutikker er også fake. Av nettsider som jeg vet selger ekte er nelly og zalando.

Hvordan er det å bo i Sandefjord? Liker du byen? Lurer fordi jeg nemlig vurderer å starte på folkehøgskole litt utenfor Sandefjord sentrum om et år når jeg er ferdig på vgs, men er litt skeptisk til å flytte ut av hjembyen min som ligger litt lenger nord i Vestfold. Viktig at jeg trives der jeg eventuelt skal bo et helt år, synes jeg. 
– Jeg syns Sandefjord er veldig koselig! Nå har jo jeg bare bodd her litt over en måned, så jeg føler ikke jeg kan uttale meg helt enda. Men så langt storkoser jeg meg her, og syns absolutt byen har alt man trenger både innen restauranter og shopping. Også er det jo superfint langs vannet!

Har du noen gang prøvd snus eller prøvd å røyke?
– Jepp. Da jeg gikk på ungdomsskolen begynte jeg å røyke og snuse. Heldigvis skjønte jeg hvor idiotisk og farlig det var, så jeg sluttet fort. Men mange av venninnene mine som startet samtidig, snuser / røyker enda. Så mitt tips er; aldri test det. 

 

Noe du lurer på til neste “ukens spørsmål”?

42 kommentarer
    1. Hei Stina.
      Lurte på om du kunne forteller meg litt angående hår extension.
      Har veldig lyst på extension. Men Gjør det vondt i håret når man setter dem på,
      Er litt hårsår :/ Jeg tenkte å ta med sånn lim aktig eller hva det heter.?
      Og hvordan er det når man skal børste håret.?
      Og når man dusjer, er det slik at håret kan falle av .?
      Mange spm på en gang :/ men trengte litt tips fra deg 🙂

    2. jeg bare lurer på hvordan du lager videoer på youtube? har mac, så tenkte å bruke imovie, men er litt nybegynner på sånt, så lurte på om det går ann å filme seg selv i imovie og hvordan man lagrer videoene sine der?

    3. Hei, du er flink å sånn! Men syns det er litt sånn rart att du bare -du må kjøpe ekte micael korse vesker, for det er det jo kjempemasse forskjell på!!! 3500 er dyrt for en veske! Å det ser fint ut selv om du har falsk veske…

    4. Hei Stina💕
      Kan du vlogge en dag, gjerne en helt vanlig “kjedelig” dag hjemme. Lurer på hvordan det er nå som du og Per Fredrik bor sammen. Hvem lager mat? Når står du opp? Er dere mye sammen selv om dere jobber osv💞💞

    5. Jeg lurte på noe angående vipper, renser du vippene dine med sånn make up remover, etter du har brukt dem en gang eller kaster du dem og tar på nye vipper neste gang???

    6. Hei! Jeg lurte på om du noen ganger savner Hokksund? Jeg bor det selv bare ikke på Røren men ved rema 1000❤ Elsker bloggen din!❤ Kunne ikke klart meg uten bloggen din❤

    7. Vet du hat hatt et innlegg om hvordan handle på EBay. Men lurte på om du kunne lage en video om hvordan du gjør det, og hvordan du slipper toll.

    8. Hvordan hadde du det hjemme som fjortis? Var du ofte sur på foreldrene dine? Hvordan var foreldrene dine mot deg?

    9. Hei Stina!
      Bare lurer på om du kan ha en girl talk til? Synes det er veldig morsomt å få noen tips fra deg:)

    10. Hvis du kunne valgt hva du skulle hete hva hadde het da?🌹 PS. Elsker innleggene og videoene dine🌹🌹❤️❤️😍😍

    11. Her en noen dilemmaer som det hadde vært gøy om du svarte på❤️:
      1. Når du skal sove, ville du hatt det mørkt og bråkete eller lyst og stille?
      2. Ha stemmen til en mann for resten av livet eller stemmen til en baby for resten av livet
      3. Bytte bort all sminken din eller byttet bort alle klærne unntatt to antrekk?
      4. Få barn nå eller aldri få barn
      5. Kløe eller ikke?
      6. Vinne VM på ski eller vinne MGP?
      7. Forstå hva dyrene sier eller kunne snakke alle språk i verden?
      Hadde vært gøy hvis du svarte på noen av/ alle dilemmaene!!
      Du er en super blogger og det er veldig gøy å lese innleggene dine!❤️ <3😘

    12. Jeg vil veldig gjerne at du skal lage et sånt innlegg!
      For jeg har en kjæreste, vi har vært sammen i et år nå, og jeg sliter litt med og på en måte vise med ting eller ord at han betyr så utrolig mye for meg. Jeg har begrenset med penger, og kan ikke kjøpe alt han ønsker seg og vil ha..
      Så om du kunne lage et innlegg på hvordan man beholder forholdet bra, og hvordan man kan vise at man setter pris på kjæresten sin!
      Jeg hadde satt så utrolig stor pris på om du hadde gjort det!!

    13. Heihei:) jeg lurte på om du hadde noen råd til hvordan jeg bør øve til prøver og litt med tid og en timeplan?
      Jeg har veldig trørt hår og får fort slitte tupper har du noen råd til hva jeg kan bruke?
      Er det best å flytte ut med en gang man er 18 eller burde man vente?
      ønsker deg masse lykke fremover❤️ Du er ikke bare en blogger medocer 8000 lesere men en inpirasjon også kunne ikke ha overlevd uten dine tips triks og selve bloggen😍❤️💯

    14. Hei Stina! Om jeg ikke husker helt feil har du et innlegg om en nettside hvor man kan se hvordan man kunne sett ut med andre hårfarger.
      Hva heter denne nettsiden?

    15. Hei Stina! Jeg lurte på om du har noen sminketips for nybegynnere?!😍👍
      Elsker bloggen din, forresten!😍😍😍

    16. Hei Stina! Om jeg ikke husker feil så hadde du et innlegg om et nettsted der man kan se hvordan man kommer til å se ut med andre hårfarger. Hva het denne nettsiden?

    17. elsket morningroutine videoen din og lurte på om du kan lage en ny nå som du har flyttet? veldig morro når du har slike videoer

    18. Kan du poste litt matoppskrifter? Du gikk jo matfag, så vidt jeg har skjønt…(?) Ser for meg at du har masse bra oppskrifter☺️

    19. Kan du ha en Sån Challenge for du har 2 kopper/Boller der har du forskjellige sminke produkter. Eksempel du trekker Foundation fra den første koppen/Bollen så trekker du Øyenskygge fra den andre bollen/ kopp. Da skal du bruke Foundation som øyenskygge. Og sånn fortsetter du til du ikke har fler lapper i gjen.
      PS. Det heter miksede Makeup Challenge så hvis du søker det opp på YouTube så får du forklaringen der.
      Klem meg😘😘😘😘😃😃😃😉❤️❤️❤️❤️❤️😊😊😘👍🏻😘😊😉❤️❤️😉😉😊😊😘👍🏻

    20. Det heter vist ikke miksede Makeup Challenge.
      Det heter mixed up Makeup Challenge.
      Se på den fra Agnes Lovise for der er det veldig bra forklaring

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg