Turister i Stavanger!

I dag har vi hatt en skikkelig fin dag her i Stavanger. Vi har fått sett så utrolig mye, til tross for at vi hadde veldig lite med tid. Det første stedet vi dro til var fargegaten, som er en gate der alle byggene er malt i mange forskjellige farger. Utrolig morsomt og fint!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Deretter tok vi en tur rundt i sentrum og shoppet litt, stakk innom sjokoladebutikk der de hadde chilli i sjokoladen, som btw var veldig godt og sterkt. Også fikk vi sett en del av Stavanger sentrum, og jeg må bare si det, herregud for en koselig by! Så utrolig idyllisk med brosteinsgater og gamle hus. 

Nå er vi helt utslitte etter masse seightseeing. Så nå skal vi slappe av på hotellet med litt mat og vin. Det blir veldig deilig nå kjenner jeg! I morgen reiser vi hjem igjen til Sandefjord. Har forresten noen flere bilder fra dagen i Stavanger jeg vil vise dere, men det får bli i morgen! 
 

13 kommentarer
    1. Så fint innlegg . Har familie som bor der så har vært der mange ganger . Er foresten favoritt byen min + Bergen da . Ha en koselig kveld videre skjønne ,søte og pene Stina . 🙂

    2. Hei! Utrolig fine bilder, Stavanger er en fantastisk fin by! Jeg lurer på om du synes det er ubehagelig å ha reima på vesken din på skuldra? Jeg har samme veske selv og synes den er ubehagelig uansett hvilken overdel jeg har på meg..

    3. Hei Stina så fine bilder av deg og kjæresten din
      du er en pen jente da
      så fint antrekk du har på deg
      det kledde du da
      hvor lenge har du blogget?
      så fin blogg du har
      Send meg en venneforespørsel på bloggen min
      legg meg til som venn
      Jeg vil følge deg da

    4. Så utrolig dumt at dere skal hjem igjen så fort, og at vi ikke fikk tid til en liten kaffe sammen. Hadde vært koselig å treffe på deg <3 Satser på at anledningen byr seg en gang i fremtiden i stedet! God tur hjem, jeg håper dere har hatt noen fine dager her på Vestlandet 🙂 Klem!

    5. Det ser ut som en fin tur… Men. Hallo trenger ikke informere om vin! Hahaha det er barn som ser opp til deg! Det er mange barn som leser bloggen din!! Så…

    6. min søster studere i Stavanger, når min mor og jeg dro for å besøke henne satt vi akkurat på den kaffen og gikk i den gata!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg